naam bij foto's

1
Ik merk dat onze afbeeldingen steeds lager komen als er gezocht wordt naar een foto op Google.

De foto's hebben een duidelijke naam en eindigt met onze url-naam, bijvoorbeeld "joyetech eRoll - BijPrimera.jpg".

Kan dit een rede zijn dat we zakken in de afbeeldingen lijst van goolge?

Re: naam bij foto's

2
BijPrimera schreef:Ik merk dat onze afbeeldingen steeds lager komen als er gezocht wordt naar een foto op Google.
Neemt volgens je sitestatistieken ook het aantal bezoeker af dat binnenkomt via Google Images? Of bedoel je dat de pagina met zoekresultaten die Google jou voorschotelt verandert? Is namelijk nogal een verschil.
StoreCore.io

3
Dat is nou jammer dat ik niet zie via welk Google onderdeel iemand binnenkomt. Ik ga uit van mijn eigen ervaring, als ik zoek op een zoekwoord bij afbeeldingen van Google.

Stonden onze afbeeldingen vaak helemaal bovenaan nu met het zelfde zoekwoord kom ik de afbeeldingen niet meer tegen.

Dat je een wedervraag stelt wil dat zeggen dat het niet direct een de naam van de afbeelding ligt?

4
Google personaliseert zoekresultaten. Daardoor is het goed mogelijk dat het aantal bezoekers dat via afbeeldingen binnenkomt, toeneemt, terwijl je ondertussen zelf steeds minder van dezelfde afbeeldingen terugziet in de zoekresultaten.

Om te beoordelen wat er gebeurt, moet je onder andere sitestatistieken hebben. Anders weet je nooit of het aantal bezoekers dat via de afbeeldingen binnenkomt nu daalt of stijgt.
StoreCore.io
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!