Re: COWW ervaringen?

2
Het hele platform was mij vreemd genoeg ontgaan, ik hoorde er vandaag pas voor het eerst over toen ICTrecht en Marktplaats zich er bij voegden.

Op zich is het een leuk idee maar ik denk niet dat de starter er per definitie bij gebaat is dat hij vast zit aan de deelnemende partijen. Ik weet niet of dat zo is of dat je een bepaalde partij ook kan uitsluiten zodat je met een andere partij zaken kan doen, maar een platform waarbij alles al vast ligt zal niet gaan werken vermoed ik zo.

Ik ben benieuwd of er al succesvolle webwinkels via dit platform werken.

Re: COWW ervaringen?

3
Ik heb hier een offerte liggen. Ik wil namelijk de overstap gaan maken naar Magento.
Buiten het feit dat ik ook niet alle partners zou gaan gebruiken (let op, deze kosten komen nog bij de maandelijkse kosten) vind ik het een vreemd gevoel om maandelijks een flinke som geld te blijven betalen.

Ik heb dat aangegeven en nu een aangepaste offerte ontvangen. De eenmalige kosten zijn ongeveer het dubbele van wat de concurrentie zal rekenen (schatting) en ik hou daarnaast de kosten voor de hosting.

Daarom de vraag op het forum wat jullie visie is over dit concept. Alle input is welkom :)

Re: COWW ervaringen?

4
Beste,

Wij zijn de initiatiefnemer van de COWW en we willen graag even reageren op dit onderwerp, na de laatste reacties te lezen. Zoals je zei: alle input is welkom ;). Het feit dat er verschillende partners zijn aangesloten biedt de COWW klant gratis e-commerce proefperiodes waar je NIET aan vast komt te zitten. We zien dit als een kers op de taart wanneer je live gaat. Gratis en vrijblijvend proeven van in totaal 8 partners waarbij je gratis Magento installaties krijgt is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen.

Over de maandelijkse kosten gesproken, bij deze kosten krijg je gratis Magento updates en gratis nieuwe features. We brengen ong. elke maand een nieuwe release uit. In de volgende release zullen we een Magento update geven waar normaal hoge kosten aan verbonden zitten. Daarnaast is de initiële investering verspreid over meerdere maanden. De hosting kosten zitten overigens bij de maandprijs inbegrepen.

Ik vraag me af met welke concurrentie onze webwinkels op dit moment zijn vergeleken, maar we kunnen je garanderen dat wat je bij de COWW krijgt, je niet bij een andere aanbieder met hetzelfde prijskaartje krijgt.

Een aantal voorbeelden kunnen we zeker noemen, kijk eens naar: http://www.lampenonline.com, http://www.pakkostuum.com, http://www.medi-plus.nl en we kunnen er nog meer noemen natuurlijk.

Mocht je nog interesse hebben om verder te praten, dan horen we dat heel erg graag. Als we te laat zijn, dan wens ik je heel veel succes met je nieuwe webwinkel. Heb je nog verbeterpunten voor ons welke je wilt delen? Die horen we óók heel erg graag.

Vriendelijke groet,

Dide Evers
Techtwo Internetdiensten
[076-5322961]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: COWW ervaringen?

5
Lampenonline, Medi-plus en Pakkostuum zijn gewoon kopieen van elkaar. TechTwo heeft schijnbaar een standaard image klaarliggen, voorgeconfigureerd en wel. Alleen namen invullen, half dagje CSS en klaar is Kees. Daar vervolgens een tarief van 249,- euro per maand aan hangen is echt te gortig. 249*12 is gewoon 3.000 euro en daarvoor kan menig partij een custom template bouwen en ook gewoon koppelen via MultiSafepay of andere partijen. Helaas zijn sommige klanten nogal blind voor marketing.