Ik lees hier al enkele maanden mee en heb door jullie opmerkingen gekozen om een webshop via Shopify te bouwen. Tot nu ben ik zéér tevreden over hun support aangezien ik een leek was (en nog een beetje ben misschien

Ik ben 30 jaar en vorig jaar mama geworden van een eerste dochter. Mijn eerste frustratie was dat ik 100en webshops kon vinden met babykleding maar dat ik half het land moest afrijden naar babywinkels om toffe accessoires te vinden. Daarom dacht ik, waarom niet alles zoeken en samen op 1 plaats aanbieden. Veel van onze producten heb ik zelf samengesteld of stoffen voor kunnen kiezen.
We zijn vorige week op 6 augustus 'live' gegaan en hebben ondertussen 633 unieke bezoekers gehad en 13 bestellingen. We doen nog niet aan Google Adwords en willen eerst kijken hoe het ons de eerste weken zal verlopen.
Nu was ik eens benieuwd wat jullie van de structuur vinden want na 1000 keer zelf te kijken zie ik het niet meer. Alle producten zijn nog niet binnengekomen dus in sommige categorieën staat nog niet veel maar dit wordt de komende weken aangevuld.
Super hard bedankt voor jullie eerlijke kritiek !!
Sophie