2
Persoonlijk vind ik iets te weinig foto's waarop je verder kan klikken.
Vele zijn gewoon tekst waarop je verder moet klikken.
Komt minder goed over.

Bij button "honden" is het wel goed.
daar heb je mooi elke categorie voorzien van een foto.
maar dan weer in de subcategorie is er weer geen foto.

De homepage zou ik ook met foto's doen en minder tekst, of tekst onder de foto's.


Kan je me zeggen of webwinkel 5 PRO + de moeite waard is tov. de gewone PRO.

3
De Foto "buttons" ben ik pas net aan het invoeren, dus dat is iets wat ik nog verder af moet maken.

Graag nog meer reactie a.u.b.

Ik vind dat er bij de pro + toch wel wat extra dingen bij zit die ik perfect kan gebruiken. maar dat is natuurlijk wat je ermee wilt. .
Ik vind de artikelvarianten watik er extra bij heb zeer prettig =.
Gebruiker van:
Logivert 6 Extended
https://www.pawsandclaws.nl

4
Nog iets
je hebt bijvoorbeeld bij "penningen ze allemaal onder elkaar staan.
Waarom niet 2 langs elkaar en laat de tekst weg. (of alleen basis tekst)
Want diezelfde tekst staat er nog eens als je op de penning klikt

je hebt wel koopjes ;-)
Petsnack Geperst bot 5 cm 100st voor 5 euro.
Jammer dat mijn hond het niet meer mag eten.
Hij is gisteren naar de dierenarts geweest en heeft hartproblemen en moet dus kalm blijven, als ik hem zo'n bot geef is hi weer veel te wild :-)
(bouvier van 12 jaar oud)

Wat je voorpagina betreft zou ik de header ook veranderen (mijn persoonlijke mening)
paws en claws aan de linkerkant (met de 2 voetjes erbij, maar zonder foto erin en ietsje kleiner) dus dat zou dan het logo zijn, dat dan 1/3 van de header is.
En dan 2/3 van dat stuk een flash voorzien, waar langzaam beelden getoond worden van honden en katten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Klein dingetje... in de sideboxes zou ik de foto van de hond en de kat uit de paws halen... is nu te kriebelig...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

8
ik gebruik ook firefox met windows en bij mij staat het wel goed.

Re:

9
webwinkelsucces schreef:Met Firefox op de Mac (maar waarschijnlijk ook met Windows) ziet je webwinkel er niet uit. De menu balk in helemaal gecentreerd. Verder ziet het er leuk uit!
Zowel in Firefox als IE een nette site, kan er niks anders van maken. Goed wat puntjes maar je gaf zelf al aan daar mee bezig te zijn.