[fashion4stage.com]Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn site?

1
Hallo allemaal!

Sinds eind 2012 run ik mijn webshop Fashion4Stage.
Het gaat zeker niet slecht maar we streven naar meer bezoekers.
100 bezoekers op een dag moet toch mogelijk zijn?
Hoe krijg je dit voor elkaar. Ik heb al een aantal advertenties geplaatst.
Ik werk met Marktplaats Adwords, maar ook dit schiet niet echt op.
Door berichtjes op mijn facebook pagina probeer ik ook mensen naar mijn site te krijgen.
Dit blijft moeilijk!

Wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie tips voor mij?
Dit is mijn site: http://www.fashion4stage.com
Hier mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/Fashion4Stage

Re: Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn site?

2
Beste,

Het trekken van bezoekers blijft natuurlijk een lastig onderdeel van het runnen van een webshop. Social Media levert op de korte termijn weinig op. Je schrijft dat je Marktplaats Adwords gebruikt. Gebruik je Admarkt (Marktplaats) of AdWords (Googe) of beide? Ben je goed vindbaar in Google? Misschien moet je ook werken aan de zoekmachineoptimalisatie van je shop. Als ik eerlijk ben vind ik je concept enigszins verwarrend. Ik krijg als gewone consument toch de indruk dat je vooral artiesten wilt kleden. Die markt is natuurlijk zeer beperkt. Is het niet een idee om naast fashion for stage een tweede shop voor de 'gewone' consument te beginnen.

Daarnaast klinkt in je bericht door dat je je wel erg beperkt tot de standaardkanalen. Je kunt ook overwegen op bepaalde plekken te flyeren, samen met een ander bedrijf een actie te houden. In jouw geval moet ik denken aan oefenruimtes, poppodia, café met livemuziek, muziekwinkels.
Goede marketing begint met onderzoek. Wie is je doelgroep? Waar bevinden zij zich? Wat is voor hen interessant en hoe kan ik hun bereiken?
Misschien zijn onderstaande artikelen voor jou interessant:

- Marketing voor beginners deel 1
- Marketing voor beginners deel 2
- Marketing voor beginners deel 3

Wees kritisch en creatief!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!

Re: Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn site?

3
Shoppagina.nl schreef:Beste,

Het trekken van bezoekers blijft natuurlijk een lastig onderdeel van het runnen van een webshop. Social Media levert op de korte termijn weinig op. Je schrijft dat je Marktplaats Adwords gebruikt. Gebruik je Admarkt (Marktplaats) of AdWords (Googe) of beide? Ben je goed vindbaar in Google? Misschien moet je ook werken aan de zoekmachineoptimalisatie van je shop. Als ik eerlijk ben vind ik je concept enigszins verwarrend. Ik krijg als gewone consument toch de indruk dat je vooral artiesten wilt kleden. Die markt is natuurlijk zeer beperkt. Is het niet een idee om naast fashion for stage een tweede shop voor de 'gewone' consument te beginnen.

Daarnaast klinkt in je bericht door dat je je wel erg beperkt tot de standaardkanalen. Je kunt ook overwegen op bepaalde plekken te flyeren, samen met een ander bedrijf een actie te houden. In jouw geval moet ik denken aan oefenruimtes, poppodia, café met livemuziek, muziekwinkels.
Goede marketing begint met onderzoek. Wie is je doelgroep? Waar bevinden zij zich? Wat is voor hen interessant en hoe kan ik hun bereiken?
Misschien zijn onderstaande artikelen voor jou interessant:

- Marketing voor beginners deel 1
- Marketing voor beginners deel 2
- Marketing voor beginners deel 3

Wees kritisch en creatief!
Hartstikke bedankt voor de tips , hier heb ik zeker wat aan! Ik heb inderdaad het idee om de webshop zelf wat meer toegankelijker te maken voor de ''gewone'' consument.
Hier ben ik druk mee bezig!

Re: Hoe krijg ik meer bezoekers op mijn site?

4
on meer bezoekers naar je site te halen moet je een goede seo hebben Google adwords en adverteren oo marktplaats zobde van je geld probeer zoveel mogelijk links te maken dat is voor Google erg goed
plaats zoveel mogelijk gratis advertenties in Nederland en België als deze advertenties verlengd moeten worden gewoon laten verlengen
doe dit in het voorjaar en najaar verander ook regelmatig op je home pagina de tekst dan zak je niet naar onderen
zorg ook voor meerdere domeinnamen die gelinkt zijn aan je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.