Re: Feedback op Leuke Decoraties

2
Een website met veel concurrentie, dus dan moet je toch wel wat meer opvallen.

Ook is er eigenlijk te weinig info op de product pagina.
Ik ben op zoek naar een deurbel en zie dat jij ze ook verkoopt.
Dan zie ik staan "deurbel vogels" en de buitenmaten van het geheel, maar geen maten van de "bel" zelf. En geen andere beschrijving. Dan vraag ik mij af hoe hard klinkt zo'n bel, is het echt effectief als bel of alleen als sieraad.

Re: Feedback op Leuke Decoraties

3
Net als bovenstaand vind ik de webshop ook niet opvallen en zal ik snel weg klikken.

- Het gastenboek zou ik verwijderen. De opmerkingen die er nu in staan zijn niet zo val belang.
- Het punt in je agenda zou ik meer naar voren halen. klanten/bezoekers moet je hier naar toe trekken.
- in de opsomming van artikelen zie ik keuken tussen staan. Maar er zijn keukenartikelen te koop, geen keukens.

Kijk eens goed naar de webshop van je concurrenten. Schrijf op wat je daar wel en niet goed aan vind en laat je adviseren door een kenner.
Waarschijnlijk moet je hiervoor wat betalen maar wanneer je echt serieus bent zal zich dit terug verdienen aan verkopen.

Succes

Re: Feedback op Leuke Decoraties

4
Bedankt voor jullie reacties Veke en Bekertje.

Ik neem jullie punten zeker in overweging en zal de komende tijd de shop gaan optimaliseren en uitbreiden.

Nogmaals bedankt voor jullie tijd !

Groetjes,
Sandra
Leuke Decoraties
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.