Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

1
Beste forumleden,

Als beginnend internetondernemer ben ik opzoek naar websites en/of webwinkels met omzet. Uw aanbod moet aan de volgende eisen voldoen;

- Omzet: >200€ per maand of Winst >75€ per maand
- Aantoonbare bezoekersaantallen
- Minimaal 3 maanden aantoonbare omzet
- Dagelijkse/wekelijkse werkzaamheden (tijdshoeveelheid)
- liefst dropshipping

U kunt me mailen of contacten per pm!
of hier een reactie plaatsen
Ik zie de aanbiedingen graag verschijnen!

Groeten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

5
Beste Maurice

ik had een iets kleinere webshop verwacht tussen de 10 en de 20 000 €
ik wens je nog veel succes in de verkoop van je webshop

als iemand nog een webshop tekoop heeft
mag ook zeer klein zijn
mag je me altijd nog contacteren

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

6
Ik zou nooit een webwinkel kopen waar je geen affiniteit mee hebt. De kans dat iemand hier precies jou ding te koop heeft is nill. Ik weet dat het erg aantrekkelijk klinkt om een kant en klare inkomstenbron te kopen maar helaas werkt het zo niet.

Daarbij komt nog dat ik een budget van 10 a 20 duizend voor een shop van Omzet: >200€ per maand of Winst >75€ per maand erg vreemd vind. Je gaat dus 133 tot 266 maanden gratis werken?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

7
ik heb zelf een webshop maar ik zocht eigenlijk nog een kleintje
maar als iemand een iets grotere heeft
dan kan dat soms interessant zijn
als ik nu een webshop koop van 5 of 10 000 verwacht ik ook meer winst natuurlijk :)

ik heb al enkele aanbiedingen gehad
maar je hebt gelijk varaantje
het geen wat de webshop verkoopt moet je onmiddelijk aanspreken
maar een webshop van 500 of 2 000 € mag je me nog altijd melden hoor
dit spreek me het meeste aan

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

8
OK maar pas op. Er zijn een heleboel charlatans met mooie praatjes actief op dit forum. Trap niet in een open-source pakketje met skin en een beetje opgeleukt met een onderwerp en wat plaatjes. Zo'n kant en klare webwinkel is namelijk maar een paar uurtjes werk en er wordt absoluuut niet gekeken of het ook een levensvatbare winkel is.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

9
Het Varaantje schreef:OK maar pas op. Er zijn een heleboel charlatans met mooie praatjes actief op dit forum. Trap niet in een open-source pakketje met skin en een beetje opgeleukt met een onderwerp en wat plaatjes. Zo'n kant en klare webwinkel is namelijk maar een paar uurtjes werk en er wordt absoluuut niet gekeken of het ook een levensvatbare winkel is.
Hihihi xD en zo'n winkel voldoet niet eens aan de wet, want de AV, etc moet je dan ook nog toevoegen. Erg jammer eigenlijk.

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

10
Ik heb besloten om zelf een 2de webshop te beginnen
ik heb de leverancier al gevonden
nu zit ik nog met een vraag met de sitenaam
de .be versie is beschikbaar
de .nl en .com versie zijn wel bezet
mag ik de .be versie gebruiken
de .nl versie = probleem met het laden van de pagina
de .nl versie heeft facebook,en zoekertjes site
alleen staat daar niks meer op
ik denk dat deze gestopt is

en .com kom ik bij een webhosting uit
maar is wel bezet

toch zou ik graag de .be versie willen hebben
waar moet ik nog controles uitvoeren
zodat deze naam later geen problemen gaat vormen?

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

11
Belg1992 schreef:Ik heb besloten om zelf een 2de webshop te beginnen
ik heb de leverancier al gevonden
nu zit ik nog met een vraag met de sitenaam
de .be versie is beschikbaar
de .nl en .com versie zijn wel bezet
mag ik de .be versie gebruiken
de .nl versie = probleem met het laden van de pagina
de .nl versie heeft facebook,en zoekertjes site
alleen staat daar niks meer op
ik denk dat deze gestopt is

en .com kom ik bij een webhosting uit
maar is wel bezet

toch zou ik graag de .be versie willen hebben
waar moet ik nog controles uitvoeren
zodat deze naam later geen problemen gaat vormen?
Ja dat kan zeker. Deze persoon zou jou domein op kunnen eisen. Het is voor jou ook niet positief. Wat nu als iemand met de .NL of .COM extentie een slechte reputatie krijgen? De kans is dan zeker aanwezig dat jij ermee geassocieerd wordt.

Maar meer informatie kan handig zijn. Als het bijvoorbeeld over je eigen achternaam gaat zijn de regels weer anders. Ook is de branche wel belangrijk. De groentezaak van Mevrouw apple is wat anders dan de telefoonwinkel van mevrouw apple.

Over het algemeen moet je denken, zou jij het leuk vinden als iemand de .net en .info domeinnamen zou registeren van jou .nl en .be domeinen. Zou er verwarring ontstaan of zou jij hier bezwaar tegen maken?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

12
je zou het kunnen vergelijken met bevoorbeeld
pennen.nl en pennen.com
of bv autoshop.com en autoshop.nl

this ook niet dat ze actief bezig zijn he
als ik dan daar de .be versie van neem

ik vermoed dat de .nl versie
binnenkort ook beschikbaar gaat zijn

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

16
Belg1992 schreef:je zou het kunnen vergelijken met bevoorbeeld
pennen.nl en pennen.com
of bv autoshop.com en autoshop.nl

this ook niet dat ze actief bezig zijn he
als ik dan daar de .be versie van neem

ik vermoed dat de .nl versie
binnenkort ook beschikbaar gaat zijn
Dat weet je niet. Zou best kunnen dat ze volgende week een nieuwe site lanceren. Als het iets heel generieks zoals auto zou het wel kunnen denk ik. Autoshop of pennenshop is geen merk of iets wat de claimen valt. Als je hetvaraantje.net wil claimen zit het weer anders anders dan word ik boos :P
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

17
Het Varaantje schreef:
Belg1992 schreef:Ik heb besloten om zelf een 2de webshop te beginnen
ik heb de leverancier al gevonden
nu zit ik nog met een vraag met de sitenaam
de .be versie is beschikbaar
de .nl en .com versie zijn wel bezet
mag ik de .be versie gebruiken
de .nl versie = probleem met het laden van de pagina
de .nl versie heeft facebook,en zoekertjes site
alleen staat daar niks meer op
ik denk dat deze gestopt is

en .com kom ik bij een webhosting uit
maar is wel bezet

toch zou ik graag de .be versie willen hebben
waar moet ik nog controles uitvoeren
zodat deze naam later geen problemen gaat vormen?
Ja dat kan zeker. Deze persoon zou jou domein op kunnen eisen. Het is voor jou ook niet positief. Wat nu als iemand met de .NL of .COM extentie een slechte reputatie krijgen? De kans is dan zeker aanwezig dat jij ermee geassocieerd wordt.

Maar meer informatie kan handig zijn. Als het bijvoorbeeld over je eigen achternaam gaat zijn de regels weer anders. Ook is de branche wel belangrijk. De groentezaak van Mevrouw apple is wat anders dan de telefoonwinkel van mevrouw apple.

Over het algemeen moet je denken, zou jij het leuk vinden als iemand de .net en .info domeinnamen zou registeren van jou .nl en .be domeinen. Zou er verwarring ontstaan of zou jij hier bezwaar tegen maken?
Hier zou ik helemaal niet over in zitten, het is niet zo dat iedereen zomaar ieder domein op kan eisen omdat je toevallig een gelijkende naam hebt. Gezien de informatie van TS is de kans nihiel dat de eigenaar van de .nl of de .com bezwaar zal maken tegen een registratie van het .be domein. De kans dat een rechter een vordering zal toekennen omdat 1 van de eisers een gelijkend inactief domein heeft is helemaal uitgesloten.
Virevo.nl

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

18
virevo schreef: Hier zou ik helemaal niet over in zitten, het is niet zo dat iedereen zomaar ieder domein op kan eisen omdat je toevallig een gelijkende naam hebt. Gezien de informatie van TS is de kans nihiel dat de eigenaar van de .nl of de .com bezwaar zal maken tegen een registratie van het .be domein. De kans dat een rechter een vordering zal toekennen omdat 1 van de eisers een gelijkend inactief domein heeft is helemaal uitgesloten.
Waar baseer je dat op? Als iemand een winkel heeft genaamd "HelenasJuwelen" en een URL HelenasJuwelen.nl en HelenasJuwelen.net en jij registreers HelenasJuwelen.BE is dat wel degelijk opeisbaar. Het domein mag nu dan wel inactief zijn maar dat maakt niet uit. Misschien is het morgen wel actief of misschien heeft HelenasJuwelen het wel geclaimed om te zorgen dat niemand anders met het domain aan de haal kan gaan. In dat geval zou er wel eens een staartje aan kunnen komen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

19
Het Varaantje schreef:
virevo schreef: Hier zou ik helemaal niet over in zitten, het is niet zo dat iedereen zomaar ieder domein op kan eisen omdat je toevallig een gelijkende naam hebt. Gezien de informatie van TS is de kans nihiel dat de eigenaar van de .nl of de .com bezwaar zal maken tegen een registratie van het .be domein. De kans dat een rechter een vordering zal toekennen omdat 1 van de eisers een gelijkend inactief domein heeft is helemaal uitgesloten.
Waar baseer je dat op? Als iemand een winkel heeft genaamd "HelenasJuwelen" en een URL HelenasJuwelen.nl en HelenasJuwelen.net en jij registreers HelenasJuwelen.BE is dat wel degelijk opeisbaar. Het domein mag nu dan wel inactief zijn maar dat maakt niet uit. Misschien is het morgen wel actief of misschien heeft HelenasJuwelen het wel geclaimed om te zorgen dat niemand anders met het domain aan de haal kan gaan. In dat geval zou er wel eens een staartje aan kunnen komen.
Een domein is pas opeisbaar wanneer het inbreuk maakt of op andere wijze schade toedient aan de website van de eiser. Het registreren van een merknaam of het draaien van een webwinkel op een domeinnaam alleen, geeft je niet het recht om alle gelijkende namen die geregistreerd worden maar op te eisen.

Wat betreft het voorbeeld "helenasjuwelen", het simpele feit van het hebben van een webshop op de .nl en .net extensie geeft je niet automatisch het recht om alle overige namen maar op te eisen, je kan natuurlijk altijd een poging wagen maar je slagingskansen zijn nihiel. Iedereen die Helena heet en juwelen aanbied mag namelijk van deze woordencombinatie gebruik maken, of je het nu vervelend vind of niet.

Start je een website als Mediamarkt.be en ga je vergelijkbare producten aanbieden als de reguliere mediamarkt dan bevind je je natuurlijk wel op glad ijs. Een merknaam als mediamarkt is natuurlijk Europees vastgelegd en een elektro winkel op een gelijke naam met een zelfde assortiment zou vanzelfsprekend voor verwarring zorgen en meeliften en daarmee inbreuk maken op het merkrecht van Mediamarkt.

Bij bijvoorbeeld "hetvaraantje.eu" ligt dat heel anders, ik zou gerust een winkel in bijvoorbeeld bloemen en planten e.d. op dat domein kunnen starten, zolang ik maar niet de indruk wek dezelfde winkel als de jouwe te zijn.
Virevo.nl

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

20
Volgens mij klopt het wel wat je zegt. Al blijft het toch een beetje een grijs gebied.

Een varaan is een normaal woord in het woordenboek en daar kan je dus geen copyright op claimen. Maar stel je voor ik fles de boel. En op het internet komen reviews over hetvaraantje die niet zo positief zijn. Loop je toch het risico om verward te worden.

Dat geld natuurlijk ook voor eigennamen. Maar zou je echt een supermarkt mogen openen als je eigen naam toevallig ook albert heijn is?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webwinkel/site met inkomsten gezocht!

21
ja het probleem is
bevoorbeeld pennenshop.nl
en ik verkoop hetzelfde maar dan pennenshop.be

alle ik weet niet als ik het zelfde verkoop
aangezien de .nl versie en .com versie niet zichtbaar zijn
maar ik vermoed dan wel dat ze ook pennen verkopen :)
of dat ze er ook verkocht hebben:)