Op zoek naar Europese accessoires groothandels

1
Hallo,

Ik ben al een hele poos aan het zoeken naar groothandels en ik heb er nu 2 Europese gevonden, ik zoek Europese groothandels ivm invoerkosten en snellere levering. Ik zoek vooral modieuze sieraden en accessoires, zoals statement kettingen etc. Wie kan me hieraan helpen?

Re: Op zoek naar Europese accessoires groothandels

2
Ypie schreef:Hallo,

Ik ben al een hele poos aan het zoeken naar groothandels en ik heb er nu 2 Europese gevonden, ik zoek Europese groothandels ivm invoerkosten en snellere levering. Ik zoek vooral modieuze sieraden en accessoires, zoals statement kettingen etc. Wie kan me hieraan helpen?
misschien kan je bij ons kijken :)
Bent u Benieuwd naar ons of de nieuwste collectie volg ons op FB @jhnewtrend
tassen, portemonnees,horloges en parfum http://www.jhnewtrend.nl/

Re: Op zoek naar Europese accessoires groothandels

4
Ypie schreef:Hallo,

Ik ben al een hele poos aan het zoeken naar groothandels en ik heb er nu 2 Europese gevonden, ik zoek Europese groothandels ivm invoerkosten en snellere levering. Ik zoek vooral modieuze sieraden en accessoires, zoals statement kettingen etc. Wie kan me hieraan helpen?

Is een Nederlands bestuurde groothandel met een vestiging in Thailand (met Thaise producten) ook een optie, soja dan doen wij graag zaken.

Met vriendelijke groet,

Th. van Deursen
Thai_Import
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Op zoek naar Europese accessoires groothandels

5
Thai_import schreef:
Ypie schreef:Hallo,

Ik ben al een hele poos aan het zoeken naar groothandels en ik heb er nu 2 Europese gevonden, ik zoek Europese groothandels ivm invoerkosten en snellere levering. Ik zoek vooral modieuze sieraden en accessoires, zoals statement kettingen etc. Wie kan me hieraan helpen?

Is een Nederlands bestuurde groothandel met een vestiging in Thailand (met Thaise producten) ook een optie, soja dan doen wij graag zaken.

Met vriendelijke groet,

Th. van Deursen
Thai_Import
dat zou ik ook graag willen gr natasha-sieraden