Magento: Importeren: Data flow problemen

1
Hoi,

Ik wil dus een aantal producten importeren in mijn winkel. Nu had ik dit opgezocht en bleek dat ik daarvoor best Data flow gebruik. Toen ik dit uit heb getest met 1 extra product te gaan toevoegen had ik geen probleem.
Nadien wou ik een tweede keer dit proberen met een 20 tal producten. Tijdens (ik vermoed toch tijdens) dit proces is de computer uitgevallen door updates.
Nu staan er geen Producten meer in de winkel. Als dan ik bij de categorie ga kijken waar de nieuw producten aan toegevoegd zijn, staan deze er wel bij.

Iemand een idee? Of eventueel een andere mogelijkheid om producten te importeren?

Edit: Screenshot van de instellingen van het Import All Products profiel
Afbeelding

Re: Magento: Importeren: Data flow problemen

2
De dataflow van Magento geeft vaker problemen. Soms is het beter rechtstreeks de producten in de database te importeren. Waar komt je import vandaan? Is het van een andere webwinkel, leverancier of gewoon excel bestand?

Ik heb er compleet geen ervaring mee, maar kwam wel http://www.productimport.nl/ tegen, wellicht een optie?
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m