Re: graag feedback op bestes-futter.nl

2
Ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen. Maak je de brokken zelf of komt het ergens vandaan? En waarom niet 80% vlees en de rest groente/toevoegingen?

- Je logo kan echt professioneler aangepakt worden. Dit kan gewoon niet als logo en staat niet mooi.

- De keurmerk blijk je wel te hebben, maar komt helemaal niet duidelijk over en moet ik zoeken op de site van Digikeur. Misschien handig er direct naar te linken.

- "Bitch Diet"? Wat is dat voor voer? Oké na de tekst lezen ben ik eruit, maar please verdeel de tekst in alinea's. Dit kan erg vervelend lezen zijn zo'n lange tekst zonder witregels.
Overigens is het handig iets anders qua naam te verzinnen.

- Ingrediënten van de voeding, waar staat dat?

- Sinds wanneer zijn toegevoegde vitamines "natuurlijke toevoegingen"?

- De tekst: "Een uitstekende toevoeging voor de honden die om wat voor beweegredenen vers vlees krjgen." Zou ik veranderen waarbij je "om wat voor beweegredenen" weglaat. (en het is krijgen). Want ook al wil ik mijn mening hier verder niet in mengen over hondenvoer, het komt nogal negatief over. Alsof je altijd een reden moet hebben om je hond op vers vlees te zetten.

- Bekijk de site echt na op spelfouten, want die kom ik overal tegen: "Door de krokante ringen moe U hond kauwen wat ook weer de spijsvertering bijzonder goed beinvloed." Een zin vol fouten. Misschien neerzetten in de trant van ook makkelijk als tussendoortje.

- Ook begrijp ik niet dat je een keurmerk hebt als je alleen iDeal en mistercash aanbied.

- Standaard zicht termijn van 7 Dagen. << deze zin moet in wit, want het is bijna niet te lezen.

- €6,- verzendkosten. Oké je verzend met DHL en dan begrijp ik het wel een beetje, maar vele andere potentiële kopers misschien niet en dan zullen ze afhaken als ze zien dat het €6,- is.

Want als je iets kan proberen €5,- voor 500 gram, maar je moet dan €6,- betalen voor verzendkosten dan doe je dat niet zo snel.

En de site mag echt een opfrisbeurt krijgen, ik weet niet of het een kopie moet zijn van de Duitse versie, omdat het voer uit Duitsland komt, maar het triggert mij helemaal niet om iets te kopen.
Want waar zijn de foto's van de zakken voeding? Dat wil ik zien.

Acana, Orijen, Farmfood etc zijn dan mooie merken die mij triggeren om te kopen ook al zijn ze duur (qua samenstelling goed, verpakking goed, Farmfood heeft zelfs nog KVV afdeling).

Re: graag feedback op bestes-futter.nl

3
Beste,

De product fotografie moet u maar eens goed onder de loep nemen.
Ook zijn veel elementen op uw site van te lage kwaliteit.

Op de telefoon is de site erg onduidelijk en staat alles door elkaar. Weeg niet hoe het er uit ziet op een tablet?

Re: graag feedback op bestes-futter.nl

4
hallo DiDji!

aan je Layout mag best wat aan gesleuteld worden. Spiek eens b.v. naar concullega's...

Het is rommelig en ziet er onprofessioneel uit. Wat op zich niet zo heel erg is, maar het kan beter!

Je product foto's zou ik veranderen naar een foto van de verpakking+product wat in de zak zit.
Ik was opzoek naar je menu, dat is nu 1 grote lijst. Misschien is het een idee om je menu een beetje te verdelen in meerdere categorieën.


Zelf weet ik niets van honden voeding maar "Bitch Diet" Zijn het eigen producten die zelf een benaming hebt gegeven ? Sorry maar ik moest lachen! Dit heeft wel naar aanleiding gezorgd dat ik toch even een berichtje wou posten.....


Veel succes toegewenst en hopelijk kun je iets met deze puntjes!
http://www.badsavings.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.