Re: Graag eelijke mening over deze webshop

2
De eerste indruk is vrij druk: veel afbeeldingen, logo's tekst. Het was me niet direct duidelijk wat er wordt verkocht en ik wist ook niet goed waar ik moest beginnen met zoeken. Er staat een hele lijst categorieën aan de linkerzijde en dan een afwijkend overzicht midden op de pagina. Misschien kun je lijst links inkorten door te werken met hoofd- en subcategorieën. Je zou bijvoorbeeld een hoofdcategorie 'Kleding' kunnen maken en daaronder alle kleding als subcategorieën. De homepage is ook wel erg lang met veel herhaling van de verschillende categorieën. Kijk hier eens kritisch naar. Een beetje schrappen en samenvoegen kan geen kwaad. Voeg ook een zoekfunctie toe.

De foto's gaan de goede kant op maar zijn er nog niet helemaal. Deze zijn duidelijk zelfgemaakt en op zich qua opzet goed, maar qua licht vrij donker. Je zou kunnen overwegen een paar goede lampen te kopen om de producten beter uit te lichten. De foto's laten zich dan ook beter uitsnijden.

De 'Voorwaarden' staan er twee keer op. De links op de pagina 'Leuke links' zijn niet allemaal hetzelfde opgemaakt, dit staat vrij rommelig.

Je biedt een leuk assortiment en er is veel mogelijk. Ik denk dat je shop zeker gebaat is bij een wat meer overzicht en duidelijkheid.
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [mijnkadokraam.nl] Graag eelijke mening over deze websho

5
Ik denk dat jullie daar helemaal gelijk in hebben. Het zal misschien niet echt uitnodigen als je zoveel categorieen ziet om er naar te kijken. Ik dacht ik zal alles al link er neer zetten want dan is het duidelijk wat we in huis hebben. Ik ga er maar eens mee aan de slag. Even een paar goede hoofdcategorieen bedenken.... :?