Online marketing B2B webshop

1
Hallo,


Aller eerst wil ik mij even voorstellen Ik ben Ron Aloni en ben zins kort een Online Horeca Groothandel in Mediterraanse Delicatesse. De webshop is alleen voor bedrijven.

Ik heb al enige ervaring in de Food sector maar een online shop is nieuw voor mij.

Mijn vraag is hoe kan ik het beste de online marketing aanpakken voor de verkoop aan bedrijven.
Op google zijn mensen die bijv. mijn producten zoeken meestal particulieren kopers ( deze kunnen niet op mijn site bestellen).
En zijn er nog meer tips voor een B2B webshop?

Graag hoor ik ook adviezen/tips mbt mijn webshop:
http://www.mediterranee-online.com

Alvast bedankt,

Ron Aloni

Re: Online marketing B2B webshop

3
Ik zie wel mogelijkheden voor je website binnen AdWords, maar let er dan wel op dat je adverteerd op zoekwoorden met een duidelijke business to business intentie.

Daarnaast kun je het AdWords GDN (Google Display Network) slim inzetten om via remarketing je huidige bezoekers nogmaals een banner of tekstadvertentie te tonen om ze te verleiden tot een aankoop.

Heb je al gedacht aan Facebook als advertentiekanaal? Via Faceboook kun je mensen targeten met een bepaald beroep. Bijvoorbeeld bedrijfsleider of eigenaar van restaurants. Dit kan wel een interessante mogelijkheid zijn.

Succes!

Adriaan
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.