Magento module/plugin gezocht

1
ik zoek al een paar dagen naar een Magento module of extensie die het volgende kan:

onder het product wil ik een samengesteld product toevoegen Dus hoofdproduct + accessoire met een korting. De bundled en grouped product in magento zelf bieden niet wat ik wil dus wat plaatjes: Zoiets dus:

Afbeelding


Afbeelding

Re: Magento module/plugin gezocht

4
Hey Vince,

Wij hebben een module geschreven waarmee je simple en/of configurable producten kunt aanbieden als bundel. Zo kun je bijvoorbeeld meerdere producten aanbieden waarin prijs, maat, kleur nog instelbaar zijn.

Je kunt deze downloaden via: shop.wizkunde.nl. We kunnen je eventueel ook toegang geven tot een testomgeving zodat je de module kunt testen. Mail dan even naar info@wizkunde.nl

Daan Buwalda
Wizkunde
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento module/plugin gezocht

5
Euhm... die plugins die jullie verkopen, interessant, maar de site? Welke taal moet ik nu lezen? Engels of Nederlands? Heel erg irritant als ik Engels en Nederlands door elkaar moet lezen.

Re: Magento module/plugin gezocht

6
Wijnbo schreef:Hoi, ik snap niet helemaal goed waarom een bundelproduct niet voldoet? Dat is namelijk wat ik uit je plaatjes haal. Wat is er zo anders aan?
In zou zeggen maak er een "truc" van voor op je website want het is mij nog niet op een normale nette manier gelukt zoals in de voorbeelden.

Re: Magento module/plugin gezocht

8
vince75 schreef:
Wijnbo schreef:Hoi, ik snap niet helemaal goed waarom een bundelproduct niet voldoet? Dat is namelijk wat ik uit je plaatjes haal. Wat is er zo anders aan?
In zou zeggen maak er een "truc" van voor op je website want het is mij nog niet op een normale nette manier gelukt zoals in de voorbeelden.
Ik zal het dit weekend eens gaan proberen en als het lukt schrijf ik er zeker een artikel over :-)
De beste Magento tips en trucs: Magento-trucs.nl

Re: Magento module/plugin gezocht

9
DaanWizkunde schreef:Hey Vince,

Wij hebben een module geschreven waarmee je simple en/of configurable producten kunt aanbieden als bundel. Zo kun je bijvoorbeeld meerdere producten aanbieden waarin prijs, maat, kleur nog instelbaar zijn.

Je kunt deze downloaden via: shop.wizkunde.nl. We kunnen je eventueel ook toegang geven tot een testomgeving zodat je de module kunt testen. Mail dan even naar info@wizkunde.nl

Daan Buwalda
Wizkunde
Ik heb geen informatie gekregen...

Re: Magento module/plugin gezocht

10
@ Zyra: dat klopt. Wij verkopen onze modules internationaal en richten ons hierbij niet specifiek op de Nederlandse markt. We zullen in Q4 een Nederlandse versie van onze website lanceren.

@ Vince: als het goed is heb je een e-mail ontvangen met toegang tot een testomgeving van onze Configurable Bundle module.

Re: Magento module/plugin gezocht

11
DaanWizkunde schreef:@ Zyra: dat klopt. Wij verkopen onze modules internationaal en richten ons hierbij niet specifiek op de Nederlandse markt. We zullen in Q4 een Nederlandse versie van onze website lanceren.

@ Vince: als het goed is heb je een e-mail ontvangen met toegang tot een testomgeving van onze Configurable Bundle module.
Ook al richt je je internationaal, wees dan duidelijk in je taal en maak er geen tweetalige site van op deze manier. Dit is erg slecht en behoorlijk warrig. En door dit topic ken ik jullie modules, maar waarom niet aansluiten bij Magento?