3 webwinkels winst van +/- 200 euro p/m mogen weg voor 275

1
Hallo
Ik heb een kledingwinkel, een socialmediashop , en een autobanden shop, laat me weten via een bericht of je interesse hebt in een van deze winkels dan zal ik je statistieken en de links meesturen van de winkels.
ze mogen voor 150 euro per stuk weg! ze draaien allemaal rond de 200 euro winst.
enkel reageren bij serieuze interesse
Groet,
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 3 webwinkels winst van +/- 200 euro p/m mogen weg voor 2

5
Marc hou aub op met die berichten.
Ik heb je al is gesproken op prive bericht je maakt niks waar, je opent alleen maar nieuwe topics.

En wees nou is eerlijk, waarom verkoop je een website waar 200 euro p/maand winst mee gemaakt word voor 150 euro.

Je bent een slechte ondernemer of er zit een addertje onder het gras.
Is het echt waar dan stuur me maar een factuur met 30 dagen termijn zoals vampier ook zegt.

Je kunt en hebt alles zoals je in al je topics verteld maar als iemand reageert dan horen we niks meer van je?

Re: 3 webwinkels winst van +/- 200 euro p/m mogen weg voor 2

6
De grote vraag is waarom krijgen deze mensen geen permanente ban?. Ze gaan tegen de forum regels in, blijven het doen en ze proberen ook nog eens mensen op te lichten. Maar goed ik zal als enige wel weer een waarschuwing krijgen...
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]