Gezocht: (ex-) webwinkel eigenaren voor interview

1
In het kader van het Shopping2020 onderzoek, ben ik namens de 'expertgroep Online Ondernemen' op zoek naar webwinkeliers die geïnterviewd willen worden.

De interviews zullen gebruikt worden voor het kwalitatief onderzoek naar succes- en faalfactoren van webwinkels. Het interview kan desgewenst geanonimiseerd ingeleverd worden, als je dat wilt. Maar mocht je het leuk vinden, dan zou je ook met naam geciteerd kunnen worden in het onderzoeksverslag en wordt je naam toegevoegd aan de lijst met personen die meewerkten aan het onderzoek.

Ik zoek net name webwinkeliers die, om wat voor reden dan ook, gestopt zijn met hun webwinkel. Ben je failliet gegaan, had je er geen zin meer in of vond je een andere uitdaging? Dan wil ik je daar graag wat vragen over stellen. Als je dat wilt, laat hier even een bericht achter of stuur mij een priveberichtje.

Ook zullen er "succesvolle" webwinkeliers geïnterviewd gaan worden, maar die zijn wat makkelijker te vinden dan webwinkeliers die "minder succesvol" zijn. Vandaar dat ik met name op zoek ben naar mensen die gestopt zijn met hun webwinkel.