Ook wij zijn genomineerd.
2 dagen heb ik het verkondigd aan bekenden met daarbij de opmerking dat ik niet zeker wist of het echt was (sorry organisatie maar dat gevoel kreeg ik direct na de e-mail). Toen zag ik meerdere genomineerden twitteren en er op inhaken. Ok, ik ging het geloven en dan kom je hier.. Geen idee wat ik er mee moet.
Het verdienmodel zit denk ik in de vele e-mailadressen die ingevoerd worden (en doorverkocht?).
Ook is mij en vele bekenden met mij opgevallen dat emails van stemmen niet bevestigd worden.
Bijvoorbeeld emailadressen van g-mail accounts krijgen geen activatielink. En ja ik heb het zelf getest want ik wilde weten wat mijn klanten zien als ik ze vraag op mij te stemmen. Dat vragen doe ik dus niet meer.
Wat mij verder opviel is dat de genomineerden (in mijn categorie) opvallend grote Google adverteerders zijn. (toeval?) (met andere woorden, deze genomineerden weten de weg met adverteren en daar profiteert de verkiezing van mee?)
Ook heb ik mij aangemeld voor een tussenstanden e-mail (gewoon bedrijfsadres geen G-mail) en jullie raden het al zeker? Geen bevestiging en al zeker geen tussenstanden... Ik zou wel eens willen weten hoeveel mensen er op mijn winkel gestemd hebben tot nu toe. Heeft iemand anders al een tussenstanden mail gehad of uberhaupt een bevestiging van aanmelding daarvoor?
Raar vind ik het ook dat je blijkbaar een 2e kaartje moet kopen om bij een verkiezing te zijn waar je zelf voor genomineerd bent. Reden voor mij om er niet bij te zijn. Doen ze bij de televierring toch ook niet? (
Hee Familie de Mol, dat wordt dan 5 x 40 Euro voor jullie kaartjes..
)
Kortom ik zie toch wel wat dingen die mij een vreemd gevoel geven.
Misschien dat de persoon achter deze verkiezing kan uitleggen waarom g-mailadressen (ook na meerdere malen proberen) het niet doen. Of waarom ik geen tussenstanden krijg?
Maar wat ik vooral wil weten is hoe is de nominatie tot stand gekomen, zo vlak voor de drukste webwinkelmaanden van het jaar? Handige zet om juist nu bedrijven hun nominatie mee te laten adverteren. Allemaal gratis.