Je klanten opzoeken / netwerken

1
Ik ben wel benieuwd wie hier daadwerkelijk zijn/haar klanten in "real life" opzoekt/bezoekt of netwerkt met andere bedrijven en wat de reacties daar op zijn.

Onze doelgroep bestaat deels uit winkeliers en die zijn natuurlijk vrij eenvoudig te vinden/aan te spreken. Doel is dan ook om die mensen persoonlijk te benaderen, een informatiepakket te geven (incl. cadeautje) en eventueel een gesprek aan te gaan. Ik heb 50 van deze pakketten besteld en ben benieuwd wat de reacties daar op zijn.

Re: Je klanten opzoeken / netwerken

3
Ja ik vraag mij af wat voor pakketten het zijn. Bedoel je stelt zelf een informatiepakket op. En ja netwerken doe ik wel, zelfs een keer een pakket bij de klant gebracht en dan nog een praatje gemaakt. Uiteraard heb ik soms ook vertegenwoordigers over de vloer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.