Re: bel mij terug

2
We hebben het wel op andere websites en het wordt amper gebruikt. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook nooit gebruik. Ik wil bellen als mij dat uitkomt, ik wil niet zitten wachten op een telefoontje.

Bellen kost tegenwoordig ook niks meer (tenzij je een 0900 nummer hebt), dus wat dat betreft maakt het ook al minder uit vermoed ik.

Re: bel mij terug

3
Ik denk dat een Bel mij terug, tijdens de reguliere openingstijden een kansloos stukje services is.

Maar.. buiten openingstijden (18.00 - 08.00 uur, weekenden) zou ik het best gebruiken om mijn telefoonnummer, naam en gewenst tijdsvenster achter te laten.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.

Re: bel mij terug

4
Bel mij terug vind ik geen toevoeging voor een webshop. Het biedt de klant niets meer dan een mail sturen dus ik zou er gewoon voor kiezen om een telefoonnummer op je site te plaatsen zodat de klanten u kunnen bellen wanneer het uitkomt. Doet u het niet full-time en is de telefoon niet full-time beschikbaar? Spreek dan een goede, professionele voicmail in om deze bellers op te vangen en BEL terug!

Een bel me terug dienst is voor een dienstverlener/coach daarintegen wel weer conversie verhogend. Maar dit laatste geheel terzijde aangezien we op het WW forum zitten.
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.