Re: Wat vinden jullie van mijn webshop

2
robinc schreef:[...] een webshop tbv het verkopen van hoesjes (ja, ik weet het, al de zoveelste).
Onderhand zien we inderdaad door de hoesje het bos niet meer. Is dit een soort verplicht afstudeerproject of zo?

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop

4
Webshop laten ontwikkelen? Neem eens contact op met ZapDax voor een geheel vrijblijvende offerte!
Dus je ontwikkeld webshops, maar weet eigenlijk niet of ze perfect zijn? Ik mag hopen dat je in je eigen product/kennis geloofd :roll:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop

5
Inderdaad geloof ik in mijn eigen kennis en kunde, maar andere ogen hebben andere meningen. Deze andere meningen mogen ook gehoord worden, vaak ben je niet objectief genoeg tegenover je eigen product.

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop

9
En het is "categorieën".

Blok links is veel te breed, ik lees van links naar rechts en zo'n blok moet dan ook rechts staan. Tenzij het categorieën zijn.

Hoesjes die €19,95 en dan bestel nu voor maar? Hoeveel kosten ze normaal dan? Daarbij, €19,95 is al een behoorlijke prijs voor een hoesje.

Optie 1 bij afrekenen staan naam en ww niet eens goed uitgelijnd.
Ook mis ik informatie over cookies & privacy, verzendkosten en betalen. Ik kom 3x contact tegen.

Alleen iDeal mag dus niet, het is vandaag de dag nog steeds verplicht achteraf betalen te hebben.

Veel te weinig informatie kom ik tegen.

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop

10
Gewaagd onderwerp om op te concurreren, top! Ondanks je zeer relevante URL mist mijn eerste indruk toch iets. Bezoekers besluiten in een kwestie van 3 seconden of ze op je site willen blijven en het springt er niet echt duidelijk uit wat je nou doet met je webshop. Probeer de Categorie namen anders uit te schrijven in plaats van een kopje categorie.

Succes met de shop!
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen