Wel bezoekers weinig kopers

1
Hallo Allemaal,

ik heb sinds een maand een webshop opgestart, http://www.wierook-shop.nl. Ik adverteer in google en ben druk bezig met linkbuilding. Door google adwords krijg ik wel bezoekers maar nog maar weinig kopers. dus dan ga je vragen stellen als is mijn website niet mooi genoeg mis ik iets op mjin website waardoor er geen vertrouwen is etc. Wie kan mij voorzien van een goed advies.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wel bezoekers weinig kopers

6
Hoi Bob,

Gefeliciteerd met je winkel! Open Cart?

Mooie producten, vind ik persoonlijk erg leuke dingetjes allemaal :D . Ik heb net met plezier 'ge-mystery shopt' bij je. De volgende zaken vallen mij op:

De letters in het linkerblokje mogen voor mij wel wat groter (veilig betalen, etc).

Op de startpagina zie ik graag wat meer lucht door wat meer enters in de tekst te geven.

De banners op de startpagina hebben een wat hoog keukentafel gehalte, zonde! Waarom gebruik je niet wat grote productafbeeldingen zoals in je albums op Facebook? Zou ik aantrekkelijker vinden!

Soms word ik als bezoeker door jou met 'u' aangesproken en soms als 'je'. Pick one Bob!

Kijk nog eens goed naar de prijzen, waarom kost iets bijvoorbeeld € 13,31 of € 2,42? Probeer mooie ronde prijzen bij je producten te gebruiken.

Als ik doorklik naar Twitter zie ik ook tweets die niet over de wierookshop gaan maar over jouw andere werk. Jammer! Ik wil wierook feitjes zien en leuke acties :?

Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt om jouw winkel nog verder te verbeteren.

Good luck en een fijne dag nog!
Hartelijke groet,
Nancy.
http://www.0pm.nl, high-end erotica store.

Re: Wel bezoekers weinig kopers

7
Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb inmiddels een aardige hoeveelheid adwords artikelen/boeken gelezen maar ik zal nog eens op zoek gaan naar een goede.

@Nancy bedankt voor je tips ik zal er zeer zeker wat mee doen. Heb je facebook wel geliked ;)

Re: Wel bezoekers weinig kopers

8
bobberkhout schreef:Bedankt voor de antwoorden.

Ik heb inmiddels een aardige hoeveelheid adwords artikelen/boeken gelezen maar ik zal nog eens op zoek gaan naar een goede.

@Nancy bedankt voor je tips ik zal er zeer zeker wat mee doen. Heb je facebook wel geliked ;)
Thanks! Ik de jouwe ook.
http://www.0pm.nl, high-end erotica store.

Re: Wel bezoekers weinig kopers

9
0PM schreef:Hoi Bob,

Gefeliciteerd met je winkel! Open Cart?

Mooie producten, vind ik persoonlijk erg leuke dingetjes allemaal :D . Ik heb net met plezier 'ge-mystery shopt' bij je. De volgende zaken vallen mij op:

De letters in het linkerblokje mogen voor mij wel wat groter (veilig betalen, etc).

Op de startpagina zie ik graag wat meer lucht door wat meer enters in de tekst te geven.

De banners op de startpagina hebben een wat hoog keukentafel gehalte, zonde! Waarom gebruik je niet wat grote productafbeeldingen zoals in je albums op Facebook? Zou ik aantrekkelijker vinden!

Soms word ik als bezoeker door jou met 'u' aangesproken en soms als 'je'. Pick one Bob!

Kijk nog eens goed naar de prijzen, waarom kost iets bijvoorbeeld € 13,31 of € 2,42? Probeer mooie ronde prijzen bij je producten te gebruiken.

Als ik doorklik naar Twitter zie ik ook tweets die niet over de wierookshop gaan maar over jouw andere werk. Jammer! Ik wil wierook feitjes zien en leuke acties :?

Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen hebt om jouw winkel nog verder te verbeteren.

Good luck en een fijne dag nog!
Hartelijke groet,
Nancy.
Om er even op in te haken waarom iets soms €13,31 kost (of soms €6,09 of €11,17 bijv) er zijn wel eens bedrijven/merken die het liefst willen dat je het adviesprijs hanteert. Ik heb daar bijvoorbeeld een merk van in mijn shop en daar kun je weinig aan doen met de prijs. Het is dan ook vaak zo dat je aanbiedingen doet in overleg met het merk, zij hebben graag controle erover. Geen probleem, ik weet niet of dit ook in de wierookhandel zo is, maar wil alleen aangeven dat je soms door het merk vastzit aan dan wel vreemde prijzen.

Re: Wel bezoekers weinig kopers

10
Zyra schreef:Om er even op in te haken waarom iets soms €13,31 kost (of soms €6,09 of €11,17 bijv) er zijn wel eens bedrijven/merken die het liefst willen dat je het adviesprijs hanteert. Ik heb daar bijvoorbeeld een merk van in mijn shop en daar kun je weinig aan doen met de prijs.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je op de automatische piloot prijzen in dollars of ponden moet gaan vermenigvuldigen met de huidige wisselkoers... Van € 6,09 maak je gewoon € 5,99 of € 5,95.
StoreCore.io

Re: Wel bezoekers weinig kopers

11
Ik heb inmiddels aardig wat prijzen aangepast en "mooie" afrondingen gemaakt.
Wat vinden jullie verder van de checkout is deze oke?
Belangrijkste nu is verkeer genereren en dat is moeilijk met niet al te veel budget helaas.

Bedankt in ieder geval voor jullie feedback

Re: Wel bezoekers weinig kopers

12
Ben je ook bezig met social media? Ikzelf heb facebook, twitter en pinterest. Ik richt me vooral op Facebook en ben nu sinds een kleine 2 weken ook met betaalde advertenties bezig. Vanuit adwords kreeg ik niet het resultaat wat ik wilde (conversie), en heb nu 75% van m'n adwords budget naar facebook overgeheveld. Naast conversie heb ik ook zo'n 130 nieuwe likers erbij gekregen. Misschien eens waard om daar naar te kijken? Met social media krijg je vaak niet instant resultaat, je moet er wel tijd en energie in steken, maar uiteindelijk kan het je wel helpen groter te groeien dan zonder social media.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Wel bezoekers weinig kopers

15
Ik die van jou ook ;).

Omdat ik geen resultaat uit google adwords haalde, heb ik uiteindelijk 75% van dat budget naar facebook overgezet. Ik heb nu 2 advertenties per keer lopen met een dagbuget van 5 euro. Met facebook kun je ook goed je doelgroep targetten op geslacht, leeftijd, locatie, interesses en nog veel meer ;).

Nog een tip voor facebook gebruik, probeer ongeveer 3 van de 4 berichten over iets te doen wat niet direct met verkoop heeft te maken. Probeer juist je volgers te inspireren, entertainen en simpelweg interactie met ze te hebben. Niet alleen maar je producten via facebook zetten en nieuws, maar ook leuke foto's, dingen die insteken op nieuws en actualiteiten etc.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook