Groothandel voor marktbenodigdheden (kledingrekken bv.)

1
Hallo,

Ik ben op zoek naar een groothandel (als het kan in noord-nederland zodat ik er zelf wat makkelijker langs kan gaan), waar ik benodigdheden kan kopen voor op markten/evenementen. Denk aan kledingrekken, rekken die je aan kramen kunt bevestigen om kleding aan te hangen etc. etc. Iemand hier adressen voor? Wordt nog niet veel wijzer via google ;).
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Groothandel voor marktbenodigdheden (kledingrekken bv.)

3
Dankjewel. Wat ik absoluut niet kan vinden, en wel nodig heb, zijn van die soort kleding kledingrekjes/haken die je aan een marktkraam kunt bevestigen. Zodat je je kleding daaraan kunt hangen. Zo kun je ipv de kraam als stand te gebruiken, meer als klein winkeltje inrichten (dus de tafel eruit halen). Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :/

Edit: zoiets: http://www.mccprojects.nl/detailsp.php?id=272 deze is nog niet geschikt voor bevestiging aan een marktkraam denk ik, haak is te klein.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.