[www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feedback

1
Mijn website is na vele maanden voorbereiding eindelijk online! Graag zou ik jullie feedback ontvangen.

Er zijn al een aantal puntjes waarvan ik weet dat ze niet optimaal zijn. Zo zijn onze 360 graden foto's helemaal zelf gemaakt en ogen ze niet professioneel. Toch vind ik dat ze een goed beeld geven van het product en daar gaat het uiteindelijk om. Dat is dus een verbeterpuntje voor de toekomst.

Ook staat mijn adres niet op de homepage, dit heb ik bewust gedaan. Net als mijn keuze om geen paypal te gebruiken.

Ik hoop dat jullie over deze min puntjes heen kunnen kijken en mij van nog onbekende feedback kunnen voorzien!

https://www.zazuco.nl
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

2
Zeer mooie website, zou er direct bestellen als ik een Disney fan was :)

Je wijkt wel iets af van de wet met je retouren:
Indien wij uw pakket binnen 14 dagen na melding in goede orde ontvangen hebben, krijgt u de waarde van het artikel terug gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.
Uiteraard dien je het volledige aankoopbedrag te retourneren, dus ook de verzendkosten indien ze iets hebben gekocht beneden het franco leverbedrag.

Vooral de 360º is erg mooi. Hoe heb je dat gemaakt?

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

3
Dankjewel Frafra!

Ik had daar inderdaad eerst staan dat ik de waarde van de bestelling zou vergoeden, maar dat kwam net over alsof ik de volledige bestelling zou vergoeden, ook al werd er maar 1 product van meerdere terug gestuurd. Ik heb er dus maar artikel van gemaakt. Ik ben wel op de hoogte van het terugstorten van de verzendkosten. Suggesties hoe ik dat beter kan verwoorden in mijn voorwaarden?

De 360 graden foto's hebben we gemaakt met een houten draaiplateau van de ikea.. :lol: Gewoon wit gespoten en in een mini fotostudiootje van de Xenos gezet. Heel amateuristisch allemaal.. Maar ik ben druk aan het sparen voor professionelere apparatuur, zodat het allemaal net iets mooier wordt. Tot die tijd hoop ik dat deze foto's voldoen.
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

5
Zazuco schreef:Dankjewel Frafra!

Ik had daar inderdaad eerst staan dat ik de waarde van de bestelling zou vergoeden, maar dat kwam net over alsof ik de volledige bestelling zou vergoeden, ook al werd er maar 1 product van meerdere terug gestuurd. Ik heb er dus maar artikel van gemaakt. Ik ben wel op de hoogte van het terugstorten van de verzendkosten. Suggesties hoe ik dat beter kan verwoorden in mijn voorwaarden?

De 360 graden foto's hebben we gemaakt met een houten draaiplateau van de ikea.. :lol: Gewoon wit gespoten en in een mini fotostudiootje van de Xenos gezet. Heel amateuristisch allemaal.. Maar ik ben druk aan het sparen voor professionelere apparatuur, zodat het allemaal net iets mooier wordt. Tot die tijd hoop ik dat deze foto's voldoen.
Ik vind ze goed gelukt hoor! Welk draaiplateau? :P Welke software heb je gebruikt.

Dit hebben wij op de website staan, van mij mag je dat kopieren en plakken:
Indien u alle producten van een bestelling retour stuurt vergoeden wij eveneens de verzendkosten die u reeds aan ons heeft voldaan. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen zijn voor uw rekening.

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

7
Ik ga eens kijken of dat wat leuks oplevert.

Eigenlijk zoek ik een plateau met een motortje, voor een filmpje, maar dat kan later ook nog.

Ik zou wel even wat witregels in je tekst maken:
Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om het product of de producten binnen 14 kalenderdagen na afleverdatum te retourneren aan Zazuco.
U kunt dit doen door een e-mail te sturen aan contact@zazuco.nl, waarin u uw zending aankondigt. U krijgt vervolgens bericht met daarin de gegevens om uw pakket te versturen.
Indien wij uw pakket binnen 14 dagen na melding in goede orde ontvangen hebben, krijgt u het aankoopbedrag terug gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.
Wanneer u alle producten van een bestelling retour stuurt vergoeden wij eveneens de verzendkosten die u reeds aan ons heeft voldaan.
De verzendkosten en het risico voor het retour sturen zijn voor uw rekening.
Retourzendingen worden enkel geaccepteerd indien de verpakking van het product en het product zelf onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt is. Beschadigde artikelen of verpakkingen worden niet teruggenomen.
Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om het product of de producten binnen 14 kalenderdagen na afleverdatum te retourneren aan Zazuco.

U kunt dit doen door een e-mail te sturen aan contact@zazuco.nl, waarin u uw zending aankondigt. U krijgt vervolgens bericht met daarin de gegevens om uw pakket te versturen.
Indien wij uw pakket binnen 14 dagen na melding in goede orde ontvangen hebben, krijgt u het aankoopbedrag terug gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.

Wanneer u alle producten van een bestelling retour stuurt vergoeden wij eveneens de verzendkosten die u reeds aan ons heeft voldaan. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen zijn voor uw rekening.

Retourzendingen worden enkel geaccepteerd indien de verpakking van het product en het product zelf onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt is. Beschadigde artikelen of verpakkingen worden niet teruggenomen.

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

9
Probeer dit eens:
Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om het product of de producten binnen 14 kalenderdagen na afleverdatum te retourneren aan Zazuco.
<br /><br />
U kunt dit doen door een e-mail te sturen aan contact@zazuco.nl, waarin u uw zending aankondigt. U krijgt vervolgens bericht met daarin de gegevens om uw pakket te versturen.
Indien wij uw pakket binnen 14 dagen na melding in goede orde ontvangen hebben, krijgt u het aankoopbedrag terug gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.
<br /><br />
Wanneer u alle producten van een bestelling retour stuurt vergoeden wij eveneens de verzendkosten die u reeds aan ons heeft voldaan. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen zijn voor uw rekening.
<br /><br />
Retourzendingen worden enkel geaccepteerd indien de verpakking van het product en het product zelf onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt is. Beschadigde artikelen of verpakkingen worden niet teruggenomen.

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

11
En zo?
<p>Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet, heeft u het recht om het product of de producten binnen 14 kalenderdagen na afleverdatum te retourneren aan Zazuco.</p>
<p>U kunt dit doen door een e-mail te sturen aan contact@zazuco.nl, waarin u uw zending aankondigt. U krijgt vervolgens bericht met daarin de gegevens om uw pakket te versturen.
Indien wij uw pakket binnen 14 dagen na melding in goede orde ontvangen hebben, krijgt u het aankoopbedrag terug gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.</p>
<p>Wanneer u alle producten van een bestelling retour stuurt vergoeden wij eveneens de verzendkosten die u reeds aan ons heeft voldaan. De verzendkosten en het risico voor het retour sturen zijn voor uw rekening.</p>
<p>Retourzendingen worden enkel geaccepteerd indien de verpakking van het product en het product zelf onbeschadigd, ongeopend en ongebruikt is. Beschadigde artikelen of verpakkingen worden niet teruggenomen.</p>

Re: [www.zazuco.nl] winkel in Disney collectibles,graag feed

14
Klopt, wat ward zegt: het is een brede afbeelding. Het ontwerpbureau waar ik gebruik van heb gemaakt heeft die voor mij gemaakt. Net als mijn facebook, visitekaartjes en website. Zoals al eerder genoemd: Ik ben een dikke leek met betrekking tot ontwerpen en code e.d. dus dat besteed ik liever uit aan iemand die het wel kan.

Henk: Nee, helaas, dat heeft ook niet geholpen. Het is wel vreemd, want de retour pagina is de enige waar ik geen witregels weet te krijgen. Dus het zal wel ergens dieper in de code zitten. Hopelijk is het maandag opgelost!

Heeft er nog iemand iets te zeggen over mijn website? Nog verbeter puntjes? Of vind iedereen hem net zo awesome als ik ;)
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook