[jm-light.nl] Wat vinden jullie van mijn site

1
Ik ben overgestapt van virtuemart naar magento.
Momenteel heb ik mijn website staan op http://www.jm-light.nl/magento

Ik zou graag feedback willen ontvangen van jullie. Wat jullie hiervan vinden en waar ik mijn website kan verbeteren. Ik heb hem namelijk zelf gebouwd met magento ben hier nu 4 weken mee bezig.

De productfoto`s ben ik nu aan het vergroten en ze zijn van betere kwaliteit.

Alvast bedankt voor de sugesties
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: wat vinden jullie van mijn site

5
Op de homepage:
- bij favorieten jullie prijs en de vanaf prijs, maar jullie prijs is hoger. Dat ziet er vreemd uit.
- dit geldt overigens ook voor de aanbiedingen. Jullie prijs is duurder dan de aanbieding.
- omdat jullie de grootste zijn daarom alleen A-kwaliteit leveren. Maar om a-kwaliteit te leveren hoef je niet de grootste te zijn. Toch?
- ik zie 3 knoppen bovenaan de pagina waarmee ik moet/kan inloggen. Moet ik mij eerst aanmelden om te kopen? Want die indruk krijg ik namelijk.

Verder vind ik de 'over ons' pagina te summier.

Succes!

Re: [jm-light.nl] Wat vinden jullie van mijn site

6
De vanaf prijs, heeft met de staffelkortingen te maken.
Hoe kan ik dit dan beter oplossen?

Nee je hoeft geen account aan te maken, je kan ook gewoon zo bestellen.
Misschien heb je een tip of voorbeeld hoe ik dit kan veranderen.

Over ons pagina moet nog tekst komen te staan.

Alvast bedankt voor je feedback.

Re: [jm-light.nl] Wat vinden jullie van mijn site

7
Mooie website met een pakkende header. Het menu is overzichtelijk en makkelijk te bedienen.

Als ik op de home knop druk kom ik op een of ander login scherm. Hoor ik niet gewoon naar de homepage te gaan zoals ik verwachtte?

De enige foto's die je op de website hebt staan zijn van kinderen. Voor mij persoonlijk geeft me dit het idee dat je een amateur bent die alleen op kinderfeestjes draait. Dat is erg jammer, want je website heeft juist een hele professionele uitstraling! Dus ik zou de foto's óf weglaten, óf foto's toevoegen van andere feesten.

Je schrijftaal is netjes, alleen hoeft er geen komma voor 'en'. Dat is een foutje die over de hele website vaak terug komt. Bijvoorbeeld de eerste twee zinnen onder het kopje Bruiloften zien er erg raar uit door het dubbel gebruik van komma's en het woord 'en'.

Je kunt tussen de soorten evenementen heen en weer met de volgende en vorige knoppen. Dit vind ik erg handig. Alleen wordt zo het verschil in opmaak van de individuele teksten wel pijnlijk duidelijk. De ene heeft alinea's met kopjes, de ander heeft een lange reep tekst met een grote begin letter (die soms door de tekst heen valt..). Hier zou je iets meer eenheid in kunnen aanbrengen.

De 'Ik wil graag meer informatie vragen over deze show' -knop onder de teksten nodigen uit tot actie, slim gedaan!
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook