Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

2
wat me gelijk opvalt is dat er 2 lieveheersbeestjes geen hoofd meer hebben bij categorieën en vragen:P

Een persoonlijke mening vind ik dat je logo boven in vast staat niet mooi en zelfs irritant!

Je breadcrumb aan de top van je producten hebben geen toegevoegde waarde ik adviseer deze te verwijderen.

je indeling en kleurkeus is leuk en uitnodigend. mooi op je branche aangepast
http://www.alletintengrijs.nl Voor al uw seksspeeltjes en seks gadgets online, tegen de laagste prijs!

Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

3
Met de vorige reactie eens, frisse uitstraling van de site. Maar € 1.20 transactie kosten voor iDeal, dat zal potentiële klanten niet bekoren. Jullie profileren jezelf als een onderneming die duurzame producten verkoopt. Maar waar blijkt dit dan uit, als ik bijvoorbeeld naar een vogelhuisje kijk zie ik geen FSC certificering of iets dergelijks. Hebben jullie gerecyclede verpakkingen wellicht, mijn vraag is eigenlijk waar zie ik dat groene in terug.

Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

4
Ik zou het fixed logo zo snel mogelijk aanpassen. Het is zoals AlleTintenGrijs schreef niet alleen lelijk en irritant, maar wanneer je op een laptop zit vergt het ook nog eens heel veel ruimte en blijft er daardoor erg weinig ruimte over voor de content. Daarnaast kan het logo sowieso wel een heel stuk kleiner.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

5
Eerste wat ik zie: TNT, sure we can.
Tegenwoordig is het POSTNL.

Heel vervelend :!: dat de header blijft staan wanneer je naar beneden scrolt.

Geen achteraf betaalmogelijkheid.

Een contactformulier zou wel handig zijn.

Ik zie geen verzendkosten wanneer ik het winkelmandje bekijk. Moet ik eerst al mijn gegevens invullen.

Succes.

Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

6
Er zijn nog verschrikkelijk veel mensen die TNT als brievenbuspost aanduiden (ook op het forum), terwijl het te allen tijde gewoon PostNL moet zijn. Eigenlijk een irritant iets waarbij ik al wegklik bij een webshop. Ik leef nu en niet zo ver in het verleden en zeker niet met een webshop.

TNT als pakketdienst kan wel, maar veel mensen gebruiken dat niet echt (vaak PostNL, UPS, DHL).

Nog een tip... doe iets aan de breedte en hoogte van de site. De header en menu moeten niet stil staan als ik wil gaan scrollen. Ik zit op een laptop en echt ik kan nauwelijks wat lezen.
11. Wat zijn de verzendkosten bij GroenPresent?
Bij een bestelling onder de dertig euro vragen wij als bijdrage € 6.75 in de verzending. Boven de dertig euro zijn er geen verzendkosten. In het buitenland berekent GroenPresent de porto per land, omdat de kosten per land verschillen.
Zet dan ook per land erbij wat de kosten zijn, dit kun je gewoon benoemen. De €6,75 enigszins begrijpelijk, maar je kunt nu al gewoon goedkoper verzenden (eventueel via MyParcel). Maak er een mooi bedrag van €5,95 of €4,95 (veelal denken mensen dan dat ze korting krijgen op de verzendkosten).
12. Wat zijn de transactiekosten bij GroenPresent?
De transactie kosten bij I-deal per stuk zijn € 1,20. Boven de € 10,- euro zijn er geen transactiekosten.
Dit moet je niet willen. Heel simpel iDeal daar vraag je niets voor, dan verhoog je bepaalde producten in prijs. Het is geloof ik al een keer gezegd, maar kom dit nog in je FAQ tegen en dat moet dus anders.

Maar allerbelangrijkste vind ik dat er een ander soort lay-out gekozen wordt. Juist omdat dit niet werkt.

Re: Feedback over startende webshop [groenpresent.nl]

7
Allereerst willen wij iedereen bedanken voor de feedback op onze webwinkel.

Het fixed logo boven aan de site zal zo snel mogelijk worden aangepast.

@i-mobile u hebt inderdaad gelijk wat betreft het "groene" aspect. We zijn bezig om in elke productbeschrijving dit te verwerken en dit zal spoedig op de website getoond worden.

@zyra wat betreft verzend- en transactiekosten nuttige tips. Dit zijn inderdaad zaken die voor de consument een afschrikkende werking hebben. We gaan dit op korte termijn aanpassen.

Kortom bedankt voor uw mening en meer feedback is altijd welkom.

GroenPresent, Cadeaus en Gifts http://www.groenpresent.nl/
Corné