Re: [www.changeyourcolor.nl] webshop in gekleurde mode acces

2
Hoi,

Eerste wat opvalt is dat de afbeeldingen in de slideshow niet het goede formaat hebben en daardoor onduidelijk zijn.

Ook is het niet direct duidelijk wat je verkoopt.

Er staat nog veel Engelse tekst tussen, zou ik ook aanpassen.

De verticale strepen met de kleuren op de achtergrond zijn wel heel erg aanwezig. Hierdoor zijn andere afbeeldingen en teksten niet meer goed zichtbaar.

Wanneer ik contact per mail aanklik kom ik in mijn mailprogramma uit. Beter is om er een contactformulier van te maken.

Geen achteraf betaalmethode, dit is nog steeds verplicht.

Als ik op de bestelknop druk, krijg ik geen bevestiging in beeld dat het in het winkelmandje ligt.

Succes.

Re: [www.changeyourcolor.nl] webshop in gekleurde mode acces

4
Ik laat me niet snel afleiden door de achtergrond, maar hier ben je mijn aandacht echt compleet kwijt. Veel en veel te druk, het kost een aantal seconden voordat mijn ogen uberhaupt bij de producten aangekomen zijn. Kleur is leuk, maar dit is echt too much.

Mijn advies: achtergrond neutraal, kleur vooral bij je producten naar voren laten komen, dan vallen die goed op.

Voor de rest: het geheel ziet er wat scheef uit. De grijze balk boven en onderin zijn een flink stuk breder dan de content die overigens niet in het midden staat). De banner bovenin gaat te snel, het kost te veel tijd om te bedenken wat erop staat en waar het over gaat.

Gebruik u/uw of je/jouw, maar niet beide.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.