minilntheBox

1
Hallo, ik ben hier nieuw en kwam hier door de ervaringen die hier geschreven zijn over lightinthebox.
Ik heb een bestelling gedaan bij wat volgens mij een onderdeel is van Lightinthebox namelijk MinilntheBox.
Mijn artikelen zouden tussen de 10-20 dagen geleverd worden maar ik had na 24dagen nog niets ontvangen dus via de vragenformulier gevraagd waar mijn bestelling blijft.
Ik krijg netjes binnen een dag antwoord maar wat schets mijn verbazing?
Er zit een uitlooptijd van maar liefst 40 dagen op!!
Direct gereageerd dat ik daar niet mee akkoord ga omdat dit niet in de leveringsvoorwaarden staat en daar moet ik nu na ruim een week nog steeds antwoord op krijgen.
Ik koop vaak via internet en dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Er is verder ook geen telefoonnummer of direct email adres te vinden dus veel schiet ik niet op met dat vragenformulier zo.
Heeft iemand een soortgelijke ervaring?

Groetjes en toch lekker blijven shoppen op internet bij je vertrouwde winkels :lol:

Re: minilntheBox

3
Heb je het retourbeleid gelezen?
Producten (uitgezonderd lingerie, wegwerpproducten, producten uit onze Opruiming en Op Maat Gemaakte artikelen) zonder kwaliteitgerelateerde problemen kunnen worden geretourneerd tegen een terugbetaling of inruiling door binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op te nemen met de klantendienst. U zult verantwoordelijk zijn voor alle bijkomende verzendkosten.
Gewoon annuleren dus. Zelfs als ze het al verzonden hebben mag je gewoon annuleren zonder dat hier kosten aan zitten. Je moet het dan alleen zelf terugsturen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: minilntheBox

4
Koop voortaan weer gewoon veilig en vertrouwd in Nederland of in ieder geval binnen Europa. Het is natuurlijk erg aantrekkelijk voor de prijsbewuste (lees: gierige) Nederlanders om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar verwacht er dan ook niets van. Bestellen bij dit soort Chinese winkels is als spelen op een fruitautomaat. Soms win je, en heb je geluk, andere keren ben je alleen je geld kwijt. Dit is gewoon een geval domme pech. Leergeld noemt men het ook wel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: minilntheBox

5
Ja, maar je snapt het natuurlijk niet, het is veel interessanter om gewoon voor €0,50 in te kopen en het dan voor €5,- te verkopen. Zoals het vooral ook met verschillende soorten hoesjes gebeurt die de grond uit stampen.

Re: minilntheBox

6
zo zijn er nog wel meer van deze websites. Er zitten er zelfs bij die een uiterlijke levertijd hebben van 60 dagen.. daar wil je niet op wachten natuurlijk.

De kunst hierbij is dat je ook oplet bij wie je precies besteld. bekijk goed de reviews, geen reviews? bestel dan liever niet. Bij andere sites zoals AliExpress kan je het hele profiel van de verkoper bekijken en zien of de verkoper 'geverifieerd' is door de website.

Al met al is het lekker goedkoop inkopen maar er zitten ook een hoop haken en ogen aan. vooral als je bestelling meer dan een x aantal euro's kost want dan mag je post NL ook nog eens een mooi bedragje aan de deur betalen.

Re: minilntheBox

7
Ik kan je afraden om te bestellen bij Miniinthebox. Ze versturen andere producten op dan je bestelt en direct contact opnemen is onmogelijk. Ik zag al een aantal goede tips staan, zoals het annuleren van de bestelling. Succes, laat ons weten hoe het afloopt!

Re: minilntheBox

8
Omdat het hier gaat om een ervaring van een consument sluit ik dit topic. Voor consumentenzaken kan je terecht op de forums van TROS radar, VARA Kassa of opgeletopinternet.nl.