Jentstore.nl

1
Hoi iedereen,

Zouden jullie zo vriendelijk zijn om naar mijn webwinkel te kijken en mij laten weten wat jullie ervan vinden.
ik wil van jullie weten hoe het eruit ziet en wat moet beter gezet worden of wat er niet kan. en wat nog meer moet enz enz enz.

zeg gewoon wat je ervan vindt, no hard feelings, ik sta open voor eerlijkheid.
Hierbij de link naar mijn webwinkel http://www.jentstore.nl

Gr,
Doris

Re: Wat vinden jullie van mijn webwinkel, neem een kijkje a.

3
ariebruinsma schreef:Moet ik dit een serieuze poging tot een webwinkel noemen?

- Geen producten
- Doelgroep?
- Layout slecht
- Slechte foto's

Moet ik doorgaan?
Ik weet niet op welke site jij keek maar ik zie wel producten en de foto's zijn echt niet zo slecht.

Ja de header kan misschien wel wat beter dat wel. Producten zie ik gewoon.

Qua doelgroep....tsja heeeeel divers. Een echt webwinkelwarenhuis is het in ieder geval.

Ik vind het er helemaal niet gek uitzien :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Jentstore.nl

5
Beste,

Ik zou persoonlijk je header aanpassen die oogt nogal simpel. Een reden waarom ik nooit zou kopen in een webwinkel is als ik me verplicht moet aanmelden daar heb ik echt een hekel aan, misschien moet je dat optioneel laten dus dat klanten zich kunnen aanmelden of eenmalig gewoon zonder aanmelding wat kopen.

Ook zou ik kijken naar je kleuren op de template, de website springt niet in je scherm, denk dat je voor een webwinkel de verkeerde kleuren gebruikt (maar dat is mijn mening)

Voor de rest mooie website grote foto's staan op de winkel dat motiveert wel weer tot kopen.
vriendelijke groet Mike

Re: Jentstore.nl

6
Misschien ben ik negatief, maar ik vind het echt niets. Een heleboel lege categorieën. Slechte foto's. Schreeuwende kleuren en slechte layout. Dan haak ik meteen af, kan ik verder ook niets aan doen. De informatie over bv garantie / bezorging ontbreekt of is erg sumier.

Aan de andere kant zijn het zaken die je direct kunt aanpakken, dus verbetering is zeker mogelijk.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

Re: Jentstore.nl

7
Hoi iedereen,

ik wil jullie bedanken voor al jullie reacties en don´t worry no hard feelings.
Ik heb mijn webwinkel aangepast kleur, banners en categorien zijn bijgevuld ik heb uiteindelijk een leverancier gevonden. Nu kan je zelf kopen zonder persé een account aan te maken.

We hebben facbook en Twitter, vindt ons leuk via facebook en volg on via twitter.
Blijf op de hoogte van veel kortingen en speciale aanbiedingen.

Gr,
Doris

Re: Jentstore.nl

9
Ik vind dat deze winkel nog heel veel werk nodig heeft.

Ten eerste zou ik een twitter account waar je je persoonlijke leven beschrijft nooit op een webwinkel zetten. Wat maakt mij, of een klant, het uit dat je in barcelona bent geweest?? (dat stond op moment van schrijven in beeld)

Advertenties op de site staan ook zeer onprofessioneel. Het krijgt gelijk het uiterlijk van zo'n affiliate shop waar alleen links naar andere shops en banners staan.

Je toont een widget van Kiyoh maar er staan nog geen beoordelingen in. Wacht tenminste tot je 1 review hebt totdat je zo'n widget plaatst. Liever meer nog. Het is nu voor iedereen duidelijk dat je nog weinig tot geen klanten hebt gehad.

Opmaak klopt niet. De bestelknop valt buiten het kader op het grid view.

Te divers assortiment met te weinig producten per categorie. Je hebt van alles een beetje en daarom is het t net niet. Ik denk dat een warenhuis de grootte van bol of wehkamp moet hebben om echt te slagen. Kan je dat niet, richt je dan op een bepaalde groep producten.

Verder heb ik het uberhaupt al niet op drop shipping webwinkels. En ik weet bijna zeker dat jij er een van bent. De shop heeft de bekende zolderkamer uitstraling. Het komt allemaal erg amateuristisch over en ik zou hier zelf ook niets bestellen. Heb je wel al wat verkocht in de shop?

Misschien heb ik er een verkeerde kijk op en is het wel een shop waar je geld mee kunt verdienen. Maar op het eerste gezicht lijkt mij dit geen shop die gaat slagen.

Re: Jentstore.nl

10
Als je een W3C logo op je site zet moet deze wel valideren. Ik zie nogal wat errors. Dus of logo's weg, of aanpassen :)