Strakke/morderne sieraden displays

1
Ik ben opzoek naar strak moderne T-Bar displays.

Hierbij een voorbeeld:
Afbeelding


Mijn voorkeur gaat uit naar de kleur wit, deze zijn in verschillende hoogtes leverbaar.
Ik wil ze gaan gebruiken voor beraderieen om zo mijn armbanden en kettingen mooi te kunnen uitstallen.

Bedankt alvast :)

Re: Strakke/morderne sieraden displays

3
Je weet niet waar ze te koop zijn, maar wel dat ze in verschillende hoogtes leverbaar zijn? :wink:

Als je ze bijvoorbeeld bij een collega gezien hebt, kan het zijn dat de displays meegeleverd zijn met de sieraden of dat ze ze zelf hebben gemaakt of speciaal hebben laten maken. De meest originele displays zijn vaak zelfgemaakt.

Ik zie de displays die jij bedoelt niet bij de link van Alieexpress staan, ik heb zelf jaren gezocht naar leuke, originele displays en of je komt bij het standaard spul uit, of je moet enorme aantallen (100 stuks of meer) inkopen of je betaalt de hoofdprijs.
Ik ben niet zo handig dat ik ze zelf kan maken en ben dus maar voor het standaard spul gegaan. Met de aankleding van je kraam kan je natuurlijk ook altijd een hoop doen met het creëren van een bepaalde sfeer.

Al eens gegoogeld met de termen 'jewelry display stand wood'?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.