ik heb zelf een webshop gemaakt. Graag zou ik er een mening over hebben.
Ik heb nu ongeveer 40 a 50 bezoekers per dag met 300 a 400 hits is dit genoeg voor een beginnende webwinkel? en heb tot 4 klanten per week
http://www.hetadreswebshop.nl
2
En bedankt. Ik wil hier shoppen!
http://www.hetadreswebshop.nl/Webwinkel ... White.html
Maarre, mijn eerste indruk is wel ok.
Header vind ik iets te druk en onleesbaar (ik ben wel een zeurpiet wat dat betreft).
En de foto's zijn met iets te klein (thumbnails). Zou die net een slag groter willen hebben.
http://www.hetadreswebshop.nl/Webwinkel ... White.html
Maarre, mijn eerste indruk is wel ok.
Header vind ik iets te druk en onleesbaar (ik ben wel een zeurpiet wat dat betreft).
En de foto's zijn met iets te klein (thumbnails). Zou die net een slag groter willen hebben.
4
Klopt, wat die thumbnails betreft, maar ik ben van het type luie brigade. Ik wil in één oogopslag duidelijk kunnen zien wat er te koop is. Nu moest ik behoorlijk turen óf gaan muizen.
En ik heb een 17'' scherm, maar volgens mij hoef ik niet snel te gaan scrollen.
Oh ja, nog een tip: als je de foto vergroot door erop te klikken, zie je wel productinfo, maar geen prijs meer. Ik moest weer even terugklikken voor de prijs. Vond ik wel jammer.
En ik heb een 17'' scherm, maar volgens mij hoef ik niet snel te gaan scrollen.
Oh ja, nog een tip: als je de foto vergroot door erop te klikken, zie je wel productinfo, maar geen prijs meer. Ik moest weer even terugklikken voor de prijs. Vond ik wel jammer.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
8
Ik vind dat dus wel mooier.Toby schreef:zo kan het ook maar dat is niet mooier.
http://hetadreswebshop.biedmeer.nl/Webw ... Urban.html
10
Je hebt een cms pagina met de naam verzend kosten.
En vervolgens wel op de pagina verzendkosten.
Het factuurbedrag minus de verzendkosten wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening.
Je moet ook de verzendkosten terugstorten, ik meen dat hier een wet voor is of jurisprudentie. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor de klant.
En vervolgens wel op de pagina verzendkosten.
Het factuurbedrag minus de verzendkosten wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening.
Je moet ook de verzendkosten terugstorten, ik meen dat hier een wet voor is of jurisprudentie. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor de klant.
Re: Is mijn webshop in orde?
12Hai Toby,
Ik heb net kritisch meegekeken naar je nieuwe websop.
Mijn eerste indruk: ziet er best goed uit.
Maar je wilt tips en er zijn ook best wat verbeterpunten als je er meer uit wilt halen.
Om te beginnen bij de URL, deze kan best misleidend zijn.
Voordat ik naar je webshop ging, vroeg ik mij af wat er te verkopen valt op het gebied van 'adressen'
Het beeld in de header spreekt al meer voor zich, maar verder moet ik echt op zoek gaan via het navigatie menu, of via het tekstblok... om te begrijpen waar het bij jouw webshop om gaat.
Als er bijvoorbeeld groot in de header zou staan "de woonaccessoire webwinkel van Nederland" (even een voorbeeld) dan is het in een klap helder waar ik ben en wat ik min of meer kan verwachten.
Daarnaast wordt ik als bezoeker niet aangesproken als ik 'binnenkom'. Zodra dit wel het geval is en jullie triggeren mij met informatie die voor mij heel belangrijk is... dan voel ik me nog meer thuis.
Dit aanspreken is iets wat heel vaak vergeten wordt.
Ik hoop dat je wat met mijn tips kunt.
Groet,
Marco
Ik heb net kritisch meegekeken naar je nieuwe websop.
Mijn eerste indruk: ziet er best goed uit.
Maar je wilt tips en er zijn ook best wat verbeterpunten als je er meer uit wilt halen.
Om te beginnen bij de URL, deze kan best misleidend zijn.
Voordat ik naar je webshop ging, vroeg ik mij af wat er te verkopen valt op het gebied van 'adressen'
Het beeld in de header spreekt al meer voor zich, maar verder moet ik echt op zoek gaan via het navigatie menu, of via het tekstblok... om te begrijpen waar het bij jouw webshop om gaat.
Als er bijvoorbeeld groot in de header zou staan "de woonaccessoire webwinkel van Nederland" (even een voorbeeld) dan is het in een klap helder waar ik ben en wat ik min of meer kan verwachten.
Daarnaast wordt ik als bezoeker niet aangesproken als ik 'binnenkom'. Zodra dit wel het geval is en jullie triggeren mij met informatie die voor mij heel belangrijk is... dan voel ik me nog meer thuis.
Dit aanspreken is iets wat heel vaak vergeten wordt.
Ik hoop dat je wat met mijn tips kunt.
Groet,
Marco
Maak van je webshop een online marketingmachine http://www.online-marketingmachine.nl
Re: Is mijn webshop in orde?
13Dankjewel voor je reactie Marco!
De url is eigenlijk voortgekomen uit de naam van onze echte winkel die heet Het Adres Meubelen vandaar. Maar ik ga er zeker iets mee doen! ik ga even nadenken hoe ik het ga aanpakken!
De url zal alleen wel het zelfde blijven voor de herkenning van de winkel en de webshop.
Met vriendelijke groeten,
T van de Rakt
De url is eigenlijk voortgekomen uit de naam van onze echte winkel die heet Het Adres Meubelen vandaar. Maar ik ga er zeker iets mee doen! ik ga even nadenken hoe ik het ga aanpakken!
De url zal alleen wel het zelfde blijven voor de herkenning van de winkel en de webshop.
Met vriendelijke groeten,
T van de Rakt
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
14Wat je kunt doen is een domeinnaam erbij nemen die meer met je producten te maken heeft en die door laten linken naar deze site. En dan met de nieuwe domeinnaam reclame maken
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: Is mijn webshop in orde?
15Ik zou zeker de header aanpakken, dit is het eerste wat een klant ziet en daarmee is de toon gezet. Op zich probeer je de sfeer goed neer te zetten, maar misschien kan een grafisch vormgever er net wat meer van maken. Ik zou de breedte van de header net zo breed maken als de rest van de pagina.
Welkom zou ik niet meer gebruiken. Op zich is een korte inleiding prima. Je zou dit ook Het Adres kunnen noemen.
Ik snap die kikker niet als je favicon....
Zelf heb ik geen enkele moeite met de grootte van de thumbs, zeker omdat er ook een mouse over aan gekoppeld is. Maar je foto's zijn er niet altijd goed op afgestemd. Als ik bv op kussens klik dan zie ik de eerste kussens duidelijk, zelfs in de thumbnail. Maar bv kussen dotz is een zoekplaatje.
Ik zou ook wat meer informatie over de fysieke winkel geven, dat is juist wel een sterk punt. Het komt nu nog niet echt naar voren en klanten vinden het over het algemeen erg prettig te weten wie er achter een webwinkel zit.
Succces!
Welkom zou ik niet meer gebruiken. Op zich is een korte inleiding prima. Je zou dit ook Het Adres kunnen noemen.
Ik snap die kikker niet als je favicon....
Zelf heb ik geen enkele moeite met de grootte van de thumbs, zeker omdat er ook een mouse over aan gekoppeld is. Maar je foto's zijn er niet altijd goed op afgestemd. Als ik bv op kussens klik dan zie ik de eerste kussens duidelijk, zelfs in de thumbnail. Maar bv kussen dotz is een zoekplaatje.
Ik zou ook wat meer informatie over de fysieke winkel geven, dat is juist wel een sterk punt. Het komt nu nog niet echt naar voren en klanten vinden het over het algemeen erg prettig te weten wie er achter een webwinkel zit.
Succces!
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
Re: Is mijn webshop in orde?
16bedankt voor de tips,
Ik heb even zitten knutselen. over de tekst op de begin pagina ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat moet aanpakken. De favicon is geen kikker maar een groene winkelwagen. de header heb ik aangepast.
mvg,
Toby
Ik heb even zitten knutselen. over de tekst op de begin pagina ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat moet aanpakken. De favicon is geen kikker maar een groene winkelwagen. de header heb ik aangepast.
mvg,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
17Een groene winkelwagen, nu je het zegt....
Doordat de header even breed is als de rest oogt het al een stuk rustiger. Neemt niet weg dat ik de header nog niet top vindt. Is me te druk en, met alle respect, iets te amateuristisch. Dit komt voornamelijk doordat je teveel afbeeldingen gebruikt en te veel verschillende letterypes en stijlen.
Doordat de header even breed is als de rest oogt het al een stuk rustiger. Neemt niet weg dat ik de header nog niet top vindt. Is me te druk en, met alle respect, iets te amateuristisch. Dit komt voornamelijk doordat je teveel afbeeldingen gebruikt en te veel verschillende letterypes en stijlen.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
Re: Is mijn webshop in orde?
18Oke,
Ik heb hem nog ietsjes veranderd ik laat er binnenkort even een kennis naar kijken die werkt in de grafische tak.
groeten,
Toby.
Ik heb hem nog ietsjes veranderd ik laat er binnenkort even een kennis naar kijken die werkt in de grafische tak.
groeten,
Toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
19Ik sluit me aan bij de opmerkingen over de header.
Ziet er verder prima uit!
Ziet er verder prima uit!
http://www.ikkrijg.nl biedt webshops een platform om de site en producten te promoten.
Re: Is mijn webshop in orde?
20De header is aangepakt! opnieuw graag uw meningen en tips.
Mijn vraag is ook meteen wat is gemiddeld de conversie van een webwinkel.
Ik heb nu ongeveer 40 a 50 bezoekers per dag met 300 a 400 hits en heb tot 4 klanten per week. is dit veel of niet?
Is 50 bezoekers genoeg voor een beginnende webwinkel?
Graag uw reacties!
groeten Toby
Mijn vraag is ook meteen wat is gemiddeld de conversie van een webwinkel.
Ik heb nu ongeveer 40 a 50 bezoekers per dag met 300 a 400 hits en heb tot 4 klanten per week. is dit veel of niet?
Is 50 bezoekers genoeg voor een beginnende webwinkel?
Graag uw reacties!
groeten Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
21Volg dit topic al even maar ik vind je header echt stukken beter geworden!
Re: Is mijn webshop in orde?
22Een conversie van 1% is heel normaal. Het hangt een beetje van je producten af. Dus 1 verkoop per 100 bezoekers is zeker niet slecht.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
[url]http://www.360-spin.nl[/url]
Re: Is mijn webshop in orde?
23Dankuwel voor de snelle reacties! Oke dus één % is goed. Het is wel zo dat het pas één keer is voorgekomen dat er 4 producten in de week werden verkocht. Maarja het is n begin! Ik merk wel hoe meer producten hoe meer bezoekers ik heb.
groeten,
Toby.
groeten,
Toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
24Zou er iemand nog een keer willen kijken naar mijn webshop er zijn veel producten bij gekomen.
Zoals : http://www.hetadreswebshop.nl/oranje
En: http://www.hetadreswebshop.nl/Restauratiematerialen
Graag hoor ik de reacties weer tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Toby van de Rakt
Zoals : http://www.hetadreswebshop.nl/oranje
En: http://www.hetadreswebshop.nl/Restauratiematerialen
Graag hoor ik de reacties weer tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Toby van de Rakt
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
25ik vind het wel een rare combinatie van wat je aanbied.
Ikzelf ben meubelrestaurateur, dus vind het een beetje raar dat je ook restauratiemiddelen aanbied.
Is wel riskant als je dan ook producten van onbekende of middelmatige merken aanbied.
Ook deze pagina heeft nog een probleem http://www.hetadreswebshop.nl/houten-meubelen (al die pijltjes in de tekst)
Ikzelf ben meubelrestaurateur, dus vind het een beetje raar dat je ook restauratiemiddelen aanbied.
Is wel riskant als je dan ook producten van onbekende of middelmatige merken aanbied.
Ook deze pagina heeft nog een probleem http://www.hetadreswebshop.nl/houten-meubelen (al die pijltjes in de tekst)
Re: Is mijn webshop in orde?
26Inderdaad raar die pijltjes Ik zie de pijltjes namelijk niet in mijn standaard browser in de andere wel. Ga ik aanpassen!
Hoezo zijn de producten van een middelmatig merk ? Wat zijn bekende merken dan ? Dit is een merk dat al 25 jaar ervaring heeft.
Groeten,
Toby
Hoezo zijn de producten van een middelmatig merk ? Wat zijn bekende merken dan ? Dit is een merk dat al 25 jaar ervaring heeft.
Groeten,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
27Mylands , fabel, zweihorn, clou, ...
We werken ook veel met kleinere merken die maar enkele producten hebben, maar daar wel heel goed in zijn.
Bijvoorbeeld de "popote" van nicko is de beste ter wereld.
Of de schellak van "de lion"
Je moet ook denken dat vele producten in handen van amateurs soms slechte resultaten behalen.
Bijvoorbeeld de vernispopote van fabel is zeer goed, maar ik ken bijna niemand die er goed mee kan werken.
We werken ook veel met kleinere merken die maar enkele producten hebben, maar daar wel heel goed in zijn.
Bijvoorbeeld de "popote" van nicko is de beste ter wereld.
Of de schellak van "de lion"
Je moet ook denken dat vele producten in handen van amateurs soms slechte resultaten behalen.
Bijvoorbeeld de vernispopote van fabel is zeer goed, maar ik ken bijna niemand die er goed mee kan werken.
Re: Is mijn webshop in orde?
28.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
Re: Is mijn webshop in orde?
29Er hebben weer veranderingen plaatsgevonden in de webwinkel. Graag een kritische blik daarop.
Groeten,
Toby
Groeten,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...
www.hetadreswebshop.nl tips ?
30Ik heb nu ongeveer 3 maanden deze webshop hebben jullie nog tips of dingen die beter kunnen ?
Site: http://www.hetadreswebshop.nl
met vriendelijke groeten,
Toby van de Rakt
Site: http://www.hetadreswebshop.nl
met vriendelijke groeten,
Toby van de Rakt
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...