3
Bedankt voor de reactie!! shoppen mag altijd :D de header was ik al van plan om te veranderen. de thumbnails worden toch groter als je er met je muis overheen gaat of is het beter als ze al meteen groter zijn? moet er dan niet teveel gescrold worden ?

4
Klopt, wat die thumbnails betreft, maar ik ben van het type luie brigade. Ik wil in één oogopslag duidelijk kunnen zien wat er te koop is. Nu moest ik behoorlijk turen óf gaan muizen.
En ik heb een 17'' scherm, maar volgens mij hoef ik niet snel te gaan scrollen.

Oh ja, nog een tip: als je de foto vergroot door erop te klikken, zie je wel productinfo, maar geen prijs meer. Ik moest weer even terugklikken voor de prijs. Vond ik wel jammer.
http://aagjedoeken.wordpress.com/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Over de grotere foto’s ga ik even een oplossing voor bedenken.

Dat licht aan hoe groot je scherm is als de foto vergroot is kun je aan de onderkant nog steeds de prijs zien. maar ik zou de prijs ook bovenin kunnen zetten.

10
Je hebt een cms pagina met de naam verzend kosten.
En vervolgens wel op de pagina verzendkosten.

Het factuurbedrag minus de verzendkosten wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op uw rekening.
Je moet ook de verzendkosten terugstorten, ik meen dat hier een wet voor is of jurisprudentie. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel voor de klant.

11
Ik zie het idd. Is verbeterd nu danku voor de tip.

Re: Is mijn webshop in orde?

12
Hai Toby,

Ik heb net kritisch meegekeken naar je nieuwe websop.
Mijn eerste indruk: ziet er best goed uit.

Maar je wilt tips en er zijn ook best wat verbeterpunten als je er meer uit wilt halen.

Om te beginnen bij de URL, deze kan best misleidend zijn.
Voordat ik naar je webshop ging, vroeg ik mij af wat er te verkopen valt op het gebied van 'adressen'

Het beeld in de header spreekt al meer voor zich, maar verder moet ik echt op zoek gaan via het navigatie menu, of via het tekstblok... om te begrijpen waar het bij jouw webshop om gaat.

Als er bijvoorbeeld groot in de header zou staan "de woonaccessoire webwinkel van Nederland" (even een voorbeeld) dan is het in een klap helder waar ik ben en wat ik min of meer kan verwachten.

Daarnaast wordt ik als bezoeker niet aangesproken als ik 'binnenkom'. Zodra dit wel het geval is en jullie triggeren mij met informatie die voor mij heel belangrijk is... dan voel ik me nog meer thuis.

Dit aanspreken is iets wat heel vaak vergeten wordt.

Ik hoop dat je wat met mijn tips kunt.

Groet,
Marco
Maak van je webshop een online marketingmachine http://www.online-marketingmachine.nl

Re: Is mijn webshop in orde?

13
Dankjewel voor je reactie Marco!

De url is eigenlijk voortgekomen uit de naam van onze echte winkel die heet Het Adres Meubelen vandaar. Maar ik ga er zeker iets mee doen! ik ga even nadenken hoe ik het ga aanpakken!
De url zal alleen wel het zelfde blijven voor de herkenning van de winkel en de webshop.

Met vriendelijke groeten,
T van de Rakt
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

15
Ik zou zeker de header aanpakken, dit is het eerste wat een klant ziet en daarmee is de toon gezet. Op zich probeer je de sfeer goed neer te zetten, maar misschien kan een grafisch vormgever er net wat meer van maken. Ik zou de breedte van de header net zo breed maken als de rest van de pagina.

Welkom zou ik niet meer gebruiken. Op zich is een korte inleiding prima. Je zou dit ook Het Adres kunnen noemen.

Ik snap die kikker niet als je favicon....

Zelf heb ik geen enkele moeite met de grootte van de thumbs, zeker omdat er ook een mouse over aan gekoppeld is. Maar je foto's zijn er niet altijd goed op afgestemd. Als ik bv op kussens klik dan zie ik de eerste kussens duidelijk, zelfs in de thumbnail. Maar bv kussen dotz is een zoekplaatje.

Ik zou ook wat meer informatie over de fysieke winkel geven, dat is juist wel een sterk punt. Het komt nu nog niet echt naar voren en klanten vinden het over het algemeen erg prettig te weten wie er achter een webwinkel zit.

Succces!
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

Re: Is mijn webshop in orde?

16
bedankt voor de tips,

Ik heb even zitten knutselen. over de tekst op de begin pagina ben ik nog niet helemaal uit hoe ik dat moet aanpakken. De favicon is geen kikker maar een groene winkelwagen. de header heb ik aangepast.

mvg,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

17
Een groene winkelwagen, nu je het zegt.... :shock:

Doordat de header even breed is als de rest oogt het al een stuk rustiger. Neemt niet weg dat ik de header nog niet top vindt. Is me te druk en, met alle respect, iets te amateuristisch. Dit komt voornamelijk doordat je teveel afbeeldingen gebruikt en te veel verschillende letterypes en stijlen.
360-spin.nl
[url]http://www.360-spin.nl[/url]

Re: Is mijn webshop in orde?

18
Oke,

Ik heb hem nog ietsjes veranderd ik laat er binnenkort even een kennis naar kijken die werkt in de grafische tak.

groeten,
Toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

20
De header is aangepakt! opnieuw graag uw meningen en tips.

Mijn vraag is ook meteen wat is gemiddeld de conversie van een webwinkel.
Ik heb nu ongeveer 40 a 50 bezoekers per dag met 300 a 400 hits en heb tot 4 klanten per week. is dit veel of niet?
Is 50 bezoekers genoeg voor een beginnende webwinkel?

Graag uw reacties!
groeten Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

23
Dankuwel voor de snelle reacties! Oke dus één % is goed. Het is wel zo dat het pas één keer is voorgekomen dat er 4 producten in de week werden verkocht. Maarja het is n begin! Ik merk wel hoe meer producten hoe meer bezoekers ik heb.

groeten,
Toby.
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

26
Inderdaad raar die pijltjes Ik zie de pijltjes namelijk niet in mijn standaard browser in de andere wel. Ga ik aanpassen!

Hoezo zijn de producten van een middelmatig merk ? Wat zijn bekende merken dan ? Dit is een merk dat al 25 jaar ervaring heeft.

Groeten,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...

Re: Is mijn webshop in orde?

27
Mylands , fabel, zweihorn, clou, ...

We werken ook veel met kleinere merken die maar enkele producten hebben, maar daar wel heel goed in zijn.
Bijvoorbeeld de "popote" van nicko is de beste ter wereld.
Of de schellak van "de lion"

Je moet ook denken dat vele producten in handen van amateurs soms slechte resultaten behalen.
Bijvoorbeeld de vernispopote van fabel is zeer goed, maar ik ken bijna niemand die er goed mee kan werken.

Re: Is mijn webshop in orde?

29
Er hebben weer veranderingen plaatsgevonden in de webwinkel. Graag een kritische blik daarop.

Groeten,
Toby
www.hetadreswebshop.nl voor al uw Riverdale woonaccessoires en meer...