onderzoek naar nieuwsbrieven

1
Beste lezers


Ik ben 3e jaars student Commerciële Economie van Saxion Hogeschool Deventer en doe onderzoek naar wat nieuwsbriefontvangers van nieuwsbrieven verlangen.

Ik heb een enquête hierover opgesteld die ongeveer 5 minuten duurt en die volledig anoniem is. Jullie zouden me enorm helpen als jullie deze enquête invullen. Onder de respondenten wordt een cadeaupakket ter waarde van 100 euro weggegeven.

De enquête is op onderstaande link in te vullen:

https://www.surveymonkey.com/s/7FGM62B

Hartelijk dank voor het invullen van de enquête. :D

Bas
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: onderzoek naar nieuwsbrieven

5
Ook ingevuld.

Wel een aantal opmerkelijke antwoorden.
Zoals bij de vraag 'wanneer meldt u zich aan voor de nieuwsbrief'
met als antwoord: Als ik een product heb gekocht waar ik extra uitleg over wil hebben''.

Het lijkt mij dat niemand zich voor een nieuwsbrief inschrijft wanneer hij/zij extra uitleg wilt over een product. Dan kun je lang gaan wachten, want waarschijnlijk krijg je die specifieke informatie niet per e-mail maar kun je beter de klantenservice bellen.

Vraag 4 en 9 zijn overigens wel erg identiek aan elkaar.

En Hyves als social media? Uitgaande dat het een recent onderzoek is, moet je toch weten dat Hyves niet langer meer toegankelijk is.