Veelsieraden

1
Hallo,

Ik zou graag willen vragen of jullie een serieuze blik willen werpen op mijn webshop http://www.veelsieraden.nl

Ben nu een half jaar bezig en besteed er veel tijd aan, gelukkig wordt dit ook beloond met bestellingen en heel veel bezoekers.

Graag hoor ik jullie mening of opbouwende kritiek,

alvast enorm bedankt.

2
leuk en uitgebreid assortiment, en de shop is ook lekker duidelijk.
Het enige wat ik een beetje storend vind is de beginpagina. Doorklikken naar de site vind ik nooit zo'n succes, en ik denk dat er teveel tekst opstaat, weinig mensen zullen alles lezen denk ik.

3
Bedankt Gwen!

De beginpagina is inderdaad niet geweldig, maar heeft 2 goede redenen.

Via mijn software is het niet mogelijk om zonder een beginpagina te werken.

En als het dan toch een verplicht rondje is dan heb ik bij deze een poging gedaan zoveel mogelijk woorden etc. toe tevoegen i.v.m. zoekmachines.

Vroeger haakten er veel mensen af door mijn begin pagina, maar gelukkig is dit al redelijk beter geworden.

4
veelsieraden.nl schreef:Bedankt Gwen!
Via mijn software is het niet mogelijk om zonder een beginpagina te werken.
Heel veel mensen hebben hier last van. Bijvoorbeeld omdat ze een externe winkel gebruiken of omdat een webwinkel zichzelf in een aparte map installeert. Bijvoorbeeld osCommerce installeert zichzelf graag in /catalog/ waarna je als je eenmaal de winkel online hebt een doorclick nodig hebt. Voor mensen met FTP toegang kan dit meestal gemakkelijk worden opgelost. De meeste webhosters accepteren .htaccess bestanden.

1. Maak met kladblok een bestand en noem dit htaccess.txt

2. Zet hierin de volgende regel:
DirectoryIndex start.html
(of in het geval van een osCommerce winkel Redirect /index.html /catalog/index.php)

3. Upload dit bestand.

4. Hernoem het bestand naar .htaccess
Dus inclusief die punt, en niets voor die punt.

De website gaat nu starten met start.html in plaats van index.html. De server doet dit voordat hij de website laad. Het gebeurd extern op de server en niet lokaal. Dit zou dan ook prima moeten werken met zoekmachines.

Overigens om even terug te komen op de reden. Ik heb geen hekel aan een nette voorpagina bij een winkel zolang deze maar overzichtelijk blijft en wel duidelijk aangeeft dat het gaat om een shop! In jouw geval kan ik me de voorpagina voorstellen aangezien je misschien hierdoor beter scoort?[/b]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.