Re: [bybaobao.nl] webshop voor betaalbare trendy damestassen

2
Hi.

Een tip: Het is leuk als je je eerst voorstelt in het voorsteltopic. Dan weten we een beetje wie je bent.


Over je shop:

Op het eerste gezicht mooie overzichtelijke shop.

Aantal dingen zijn niet correct:
Let op! Enkel na goedkeuring is het mogelijk uw bestelling te retourneren!!
Klant mag altijd zonder opgaaf van reden retouren. De eis om het eerst te melden is dus onzin.
Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de bedenktijd:

- Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd en incompleet zijn.
- Artikelen waarvan de verpakking niet aanwezig of (ernstig) beschadigd is.

Helaas, wanneer een bestelling bv tijdens transport beschadigd, ben je wel verantwoordelijk en zal je het toch moeten oplossen.

De cirkel met de prijs is wel erg groot ten opzichte van de productfoto. Op deze manier kun je het product niet helemaal goed zien. Kan dat niet kleiner?
Daarnaast zijn de afbeeldingen vrij klein, wanneer ze met 4 naast elkaar staan. Ik wil een tas graag goed kunnen zien. Nu kan dat alleen wanneer ik op de productpagina zelf klik.
Jammer.

Handig: shoppen op budget!

Verder geen op- of aanmerkingen. Ziet er verzorgd uit, goede kleurkeuze.
Succes.

Re: [bybaobao.nl] webshop voor betaalbare trendy damestassen

3
Hi Ilonajoy,

Bedankt voor je feedback!

Zoals je aangaf zijn er een aantal punten waar ik op moet letten. Dit is pas mijn eerste webshop en ik heb 0,0 ervaring met het online ondernemen. Ik wist dat het veel tijd zou kosten en dat ik fouten zal maken. Daarom ook mijn post hier op het forum en registratie op webwinkelforum.nl

Ik heb mezelf voorgesteld en als jullie nog vragen of info willen hebben dan hoor ik dat graag :)

Re: [bybaobao.nl] webshop voor betaalbare trendy damestassen

4
Ilonajoy schreef: De cirkel met de prijs is wel erg groot ten opzichte van de productfoto. Op deze manier kun je het product niet helemaal goed zien. Kan dat niet kleiner?
Daarnaast zijn de afbeeldingen vrij klein, wanneer ze met 4 naast elkaar staan. Ik wil een tas graag goed kunnen zien. Nu kan dat alleen wanneer ik op de productpagina zelf klik.
Jammer.
De webshop is gemaakt met SEOshop. Om de tassen beter te bekijken kan de bezoeker ook op een foto klikken (zoom).
Over de cirkel heb ik al eerder commentaar gekregen maar mijn webshop is gebaseerd op een standaard template en ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit kan veranderen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [bybaobao.nl] webshop voor betaalbare trendy damestassen

5
danipan schreef:
Ilonajoy schreef: De cirkel met de prijs is wel erg groot ten opzichte van de productfoto. Op deze manier kun je het product niet helemaal goed zien. Kan dat niet kleiner?
Daarnaast zijn de afbeeldingen vrij klein, wanneer ze met 4 naast elkaar staan. Ik wil een tas graag goed kunnen zien. Nu kan dat alleen wanneer ik op de productpagina zelf klik.
Jammer.
De webshop is gemaakt met SEOshop. Om de tassen beter te bekijken kan de bezoeker ook op een foto klikken (zoom).
Over de cirkel heb ik al eerder commentaar gekregen maar mijn webshop is gebaseerd op een standaard template en ik weet eerlijk gezegd niet of ik dit kan veranderen.
Kan vrij gemakkelijk.

Als je de template editor hebt van SEOshop kun je gewoon de span.border (oid) die op 60 x 60 px staat wijzigen naar een kleiner formaat zoals bijv. 40 x 40. Je zult dan echter ook wel iets moeten doen met de grootte van het lettertype met de prijs en EUR.