Re: Shineproducts.nl jullie mening?

3
timgvandijk schreef:Ik zou wat aan je meta info doen.

Het staat nu zo in <head>

<meta name="Description" content="Slider met aanbod van onze producten" />
<meta name="keywords" content="product slider " />

Dat is niet zo handig met het oog op SEO.

Super
Bedankt voor de tip!
Als het goed is is deze nu ingevuld

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

4
peterbeek schreef:
timgvandijk schreef:Ik zou wat aan je meta info doen.

Het staat nu zo in <head>

<meta name="Description" content="Slider met aanbod van onze producten" />
<meta name="keywords" content="product slider " />

Dat is niet zo handig met het oog op SEO.

Super
Bedankt voor de tip!
Als het goed is is deze nu ingevuld
Yes, beter :)
Vintagious.nl - Vintage in een modern jasje
RetroNintendoKopen.nl - Video Game Nostalgie
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

6
[>Je product foto's mogen best wat beter.

Sommige zijn inderdaad wat te donker en gaan we later waarschijnlijk wat aanpassen

> ook je achtergrond aan de zei kant zou ik persoonlijk veranderen. veel te druk en afleidend.[/quote]

Op zich is het zeker wel wat druk,maar vinden bijvoorbeeld een witte of grijze kleur weer wat te saai.

Bedankt voor je reactie.

Peter

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

9
Shoppagina.nl schreef:Beste Peter,

Goede shop! Twee puntjes die me direct opvielen:

- De pagina 'Uitleg E-sigaret' bevat nogal wat typefouten. Ik raad je aan deze tekst nog eens goed door te nemen.
- In het hoofdmenu gebruik je wisselend hoofd- en kleine letters.

Succes met je webshop!

Bedankt voor de tips!
Top!

- Heb de spelling nagelopen,zaten inderdaad wel wat spelfouten in nog.
- Je bedoelt de categorienamen?

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

11
Shoppagina.nl schreef:Graag gedaan!

Ik bedoel het horizontale menu:

hoofdpagina, uitleg E-sigaret, Contact, Blog, Garantie en informatie, Algemene voorwaarden, K.v.k gegevens, Privacy, Uw account, Gastenboek.
Ook aangepast
Bedankt!

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

12
Mag ik vragen waarom het shineproducts heet en je e-sigaretten verkoopt? Ik zie de connectie niet. Met shine denk ik toch echt aan schoonmaak of poetsmiddelen, eventueel specifiek voor auto's.

Ik kan nou niet zeggen dat je er met een e-sigaret er mooier op wordt (zitten hoe dan ook stoffen in waar je lichaam en ook zeker je huid niet vrolijk van wordt).

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

13
Zyra schreef:Mag ik vragen waarom het shineproducts heet en je e-sigaretten verkoopt? Ik zie de connectie niet. Met shine denk ik toch echt aan schoonmaak of poetsmiddelen, eventueel specifiek voor auto's.

-Daar heb je gelijk in maar juist misschien daardoor heeft het ook wel wat ;-)


Ik kan nou niet zeggen dat je er met een e-sigaret er mooier op wordt (zitten hoe dan ook stoffen in waar je lichaam en ook zeker je huid niet vrolijk van wordt).
- Daar zouden we een hele leuke discussie op los kunnen laten samen ,maar dat zouden we beter op een ander Topic of forum moeten doen lijkt mij.

Alsnog bedankt voor je input.

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

14
grr0x schreef:Kwa design kan het een stuk beter, maar die capaciteit moet je in huis hebben. Dingen zoals je achtergrond en je header zijn gewoon niet mooi, probeer ook overal minimaal een font grootte van 12px aan te houden.
- Het kan inderdaad altijd beter en smaken verschillen daar heb je gelijk in.
En met die wetenschap in het achterhoofd is er altijd weer ruimte om op een bepaald moment een verandering/verbetering door te voeren.

-Zal eens die fonts eens nader bekijken

Bedankt voor de tips!

Re: Shineproducts.nl jullie mening?

15
peterbeek schreef:
Zyra schreef:Mag ik vragen waarom het shineproducts heet en je e-sigaretten verkoopt? Ik zie de connectie niet. Met shine denk ik toch echt aan schoonmaak of poetsmiddelen, eventueel specifiek voor auto's.

-Daar heb je gelijk in maar juist misschien daardoor heeft het ook wel wat ;-)


Ik kan nou niet zeggen dat je er met een e-sigaret er mooier op wordt (zitten hoe dan ook stoffen in waar je lichaam en ook zeker je huid niet vrolijk van wordt).
- Daar zouden we een hele leuke discussie op los kunnen laten samen ,maar dat zouden we beter op een ander Topic of forum moeten doen lijkt mij.

Alsnog bedankt voor je input.
Nou, wat voor discussie moet het dan worden? Je hebt toch wel 1 hele goede argumentatie of niet?

Als ik dit zo lees zegt het mij al genoeg.