Onderzoek naar webshop software

1
Hallo allemaal,

voor mijn scriptie in Marketing Management doe ik onderzoek naar webshop software en e-commerce platforms. Hierbij ben ik zeer geïnteresseerd in de voorkeuren die webshop beheerders hebben in deze software. Bijvoorbeeld welke producteigenschappen het hoogst gewaardeerd worden.

Hiervoor wil ik jullie vragen de volgende enquête in te vullen:
https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_804yg9qrtZljtsh

Het kost ongeveer 10 minuutjes en het is mogelijk tussendoor te pauzeren en de enquête later af te maken. Mocht u benieuwd zijn naar de resultaten, laat het dan hier weten of stuur een e-mail naar m.c.c.m.vanvelthoven@tilburguniversity.edu. Dan stuur ik een samenvatting van de resultaten en conclusies.

Het invullen van de enquête helpt mij ontzettend met het onderzoek, dus bij deze alvast bedankt!

Re: Onderzoek naar webshop software

2
Ik heb een poging gedaan, maar het onderzoek is te veel gericht op huur webwinkels. Ik werk met open source, en kon veel vragen niet beantwoorden zonder het resultaat te verstoren.

Re: Onderzoek naar webshop software

3
Ik heb de enquête ingevuld, maar vond sommige vragen inderdaad nogal sturend neigen naar standaardsoftware of begin-vandaag-nog-je-eigen-webwinkel-platforms. Grotere en succesvolle webwinkels draaien vaak op maatwerk-software of een mengvorm van open-source software met maatwerk.