Re: real perro in een nieuw jasje - wat vinden jullie ervan

2
Cathelijne schreef:Na een hoop gedoe is dan toch eindelijk de nieuwe website online :D

Ik denk zelf dat het een hele verbetering is tegenover wat het eerst was maar ben overtuigd dat er ook dingen beter kunnen. Wat vinden jullie?
Ziet er leuk uit !

Wat me een beetje stoort is dat je echt op een product moet klikken om dan pas een 'indicatie' van leveringskosten te krijgen, die dan trouwens enkel voor Nederland blijkt te zijn.

Om de kosten naar België te kennen diende ik eerst iets in de winkelwagen te zetten om dan de kosten te zien in de cart zelf.

Dus misschien een infopagina hierover met link in het menu bovenaan ?
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: real perro in een nieuw jasje - wat vinden jullie ervan

4
Eerste indruk is netjes en duidelijk, maar misschien heb je iets aan de volgende punten;

Meldt moet zonder 't', (Meld u aan voor de nieuwsbrief=gebiedende wijs).

Wanneer ik een hondenriem bekijk, stopt de zin abrupt bij de productomschrijving. http://www.realperro.nl/Webwinkel-Produ ... -rood.html
Deze ben ik aan het bekijken en wanneer ik naar beneden scroll, waar wel de volledige productomschrijving staat, is de riem zwart.

Ik bekijk nog wat producten en zie meerdere d/t fouten.

De informatie over contact, over e.d. staat voor mijn gevoel wat te dicht op de 'kantlijn'.

Veel succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: real perro in een nieuw jasje - wat vinden jullie ervan

6
Mar schreef:
Cathelijne schreef:Boven in staat de pagina 'klantenservice' waar dit uitgelegt wordt als het goed is.
Die zie je niet wanneer je de cookies niet accepteert :wink:
Dat klopt !

Had ik helemaal niet gezien : de "cookiesband" verbergt namelijk volledig het topmenu.

Zulk cookieacceptatieding krijg ik tegenwoordig op alle Nederlandse sites, en ik lees het zelfs niet meer indien ik op de site verderkan zonder aanklikken.
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: real perro in een nieuw jasje - wat vinden jullie ervan

8
Ah dat stomme cookie ding. Iemand een idee of het legaal is om een tekst in de footer te plaatsen iets in de zin van ' indien u deze website blijft gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van cookies'. De manier waarop de banner weergegeven word kan ik namelijk niet veranderen..

Wat jullie zien de tekst wat 'afgekapt' is ga ik aanpassen naar een kortere omschrijving

Wat de dt 's betreft die ga ik ook nog eens nalopen.

Re: real perro in een nieuw jasje - wat vinden jullie ervan

9
Bij Biedmeer ook even klagen dat ze dat doorzicht moeten maken. Je hoeft de cookies niet te accepteren, maar je moet er wel klikken om van de balk af te raken.

Ik vraag mij af wat NL nog met de wet gaat doen, je hoort soms een minister wat zeggen, maar acties komen er niet. Het is nogal een overdreven zootje helaas.

- Ik zou de achtergrond weglaten trouwens of 1 kleur doen. Waarom? Ik mis een deel (24" beeldscherm met hoogste resolutie).
- Links en rechts meer marge (tekst en plaatsjes komen tegen de kant aan, 2px marge staat netter).