Re: Vergunning nodig voor folders in brievenbus

3
hhh schreef:
PeterPastoor schreef:Heb je een vergunning om een flyer bij andere mensen door de brievenbus te gooien of mag dat zomaar? :)
Dat mag zomaar, zolang er geen 'nee' sticker op de bus zit.
Precies, want daar maak je geen vrienden mee..
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Vergunning nodig voor folders in brievenbus

6
Zoals reeds is vermeld mag je gewoon flyers in een brievenbus doen, zolang ze maar geen nee/ja of nee/nee stickers bevatten. Ik kan je vertellen dat mijn ervaringen hiermee ronduit slecht zijn. De conversieratio is over het algemeen laag. Waar het door komt? Misschien komen de folders steeds minder onder de aandacht van de bewoner. Daarnaast bereik je ook niet direct je doelgroep ermee. Als het uw doel is om nieuwe klanten te werven dan zou ik zelf uitzoeken wie uw doelgroep is en direct daarop afgaan, online of offline. Het is immers zonde van uw geld als u 1000 flyers laat bedrukken, tijd spendeert in het uitdelen daarvan en uiteindelijk een verlies maakt op de hele operatie. Het is en blijft gokken bij zoiets. Online heb je meer zekerheid dat er iets voor terug komt en controle over uw bestedingen.

Wat denkt u hiervan?
Een hogere positie voor uw webwinkel in Google?
http://websitehogeringoogle.nl/vragen-tips