Netto artikel prijzen per klant ingeven

1
Wie weet er een webwinkel waarin ik
per klant een prijslijst aan kan maken

dus netto prijzen per artikel per klant

tevens geen producten en prijzen zichtbaar zonder in te loggen

Heb reeds veel gelezen en gezien maar bijna elke webwinkel kan een groep aanmaken en daar kun je dan op alle artikelen een en dezelfde korting geven.
dit is wat ik net niet zoek.

verder per artikel aan te geven of het artikel wel of niet zichtbaar is voor de ingelogde klant

weet iemand welke webwinkel dit kan??

Re: netto artikel prijzen per klant ingeven

2
Dit klinkt als maatwerk. Er is voor zo ver ik weet geen enkel standaard pakket waar je echt per klant per artikel kan aangeven wat het zou moeten kosten.

In je database zou bij elk artikel voor elke klant de prijs moeten staan. Dat wordt een vrij heftige database als je veel producten en klanten zou hebben.

Mag ik vragen waarom je per klant per artikel een andere prijs zou willen hanteren? Is dit niet makkelijker in te delen per branche van je klanten? Bijv. wederverkopers krijgen 35% korting op de catalogusprijs, eindgebruikers 10% en consumenten 0%?

Re: netto artikel prijzen per klant ingeven

3
Wat Wouter zegt, het is te doen voor elke database gestuurde webshop maar het is maatwerk en inderdaad word het een mega database waardoor de site er niet sneller op word.

Dat inloggen om prijzen te zien is in de meeste webwinkels een standaard optie of een (gratis/goedkope) add-on.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: netto artikel prijzen per klant ingeven

4
LogiVert Mijn Webwinkel Pro+ heeft de mogelijkheid om per artikel per (inlog)klant een kortingspercentage of vaste prijs in te stellen.
Ook biedt het de mogelijkheid om de webwinkel (de productpagina's en bestelmogelijkheid) alleen toegangkelijk te maken voor mensen met een inlogaccount.

Er kan echter niet per artikel ingesteld worden voor welke klant deze wel of niet zichtbaar is. Alle artikelen zijn voor alle klanten zichtbaar.
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.