Greg - oogdruppels.nl

1
Beste mede-webwinkel-eigenaren,

Mijn naam is Greg en sinds halverwege december is onze nieuwe webshop in de lucht. Ik ben deze samen gestart met een goede vriend, Jeroen. Allebei hebben we de opleiding optometrie gevolgd aan de Hogeschool Utrecht en daar begon onze inspiratie te borrelen. Aangezien ik reeds wat andere bedrijven heb, was het plan om nu eens te kijken wat we konden betekenen in de oogzorg.

Tijdens onze werkzaamheden in de optiekbranche kwamen we er achter dat veel mensen klachten met betrekking tot droge en geïrriteerde ogen hebben. Mensen zitten steeds meer achter hun PC en op de meeste werkplekken is tegenwoordig airco aanwezig. Zoals je kan voorstellen is dit niet heel gezond voor je ogen. Veel mensen weten dan ook niet dat er wel iets te doen is aan droge en vermoeide ogen. Namelijk oogdruppels gebruiken.

Samen met Jeroen ben ik begonnen met Wordpress en Woocommerce. Maar al gauw kwamen we erachter dat het makkelijker gaat met een compleet programma. Zo zijn we terecht gekomen bij SEOShop. Met een van mijn andere ondernemingen was het mogelijk om een nieuw thema te ontwikkelen wat er voor gezorgd heeft dat we nu een leuk concept rondom een klein product hebben kunnen opzetten. Zo moet in een oogopslag duidelijk zijn welk product voor jou geschikt is.

Naast dat ik hier natuurlijk dagelijks mee bezig ben, ben ik ook een reiziger. Ik ben afgelopen maand een weekje naar Tokio geweest en een weekje naar Parijs. Wat een geweldige steden. Zo groot en zo veel te zien. Vooral Tokio was bijzonder. Het is een stukje vliegen, maar absoluut de moeite waard. Wat dat betreft zou ik graag reizen in een webshop willen verkopen. En deze daarvoor natuurlijk eerst allemaal zelf willen uitproberen :wink:

Met vriendelijke groet,

Greg

oogdruppels.nl - webshop voor kunsttranen/oogdruppels
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.