Awards en prijzen voor webshops

1
Hallo,

Mijn naam is Bas van Vliet en ik ben momenteel aan het afstuderen bij een e-commerce bedrijf. Zij maken Magento webshops en zorgen voor online marketing. Een van mijn opdrachten is het in kaart brengen van alle awards en prijzen. Ik heb er al een aantal, maar ik zit momenteel een beetje vast. Kunnen jullie mij misschien helpen in het aanvullen hiervan?
Het gaat dus om prijzen die te winnen zijn met de gemaakte webshops, maar ook prijzen die te winnen zijn als bedrijf zelf.

Awards/prijzen die ik al gevonden heb:
-Deloitte Rising star & Fast50
-Graydon certificaat voor financieel gezonde bedrijven
-ICTWaarborg awards (webwinkel/servicebedrijf/zakelijke dienstverlener)
-High growth awards
-Thuiswinkel awards (best startende webwinkel/beste mobiele webwinkel/cross border award/ beste webwinkel van Nederland)
-FD gazellen
-Het slimste bedrijf van Nederland
-SpinAwards
-Thuiswinkel Awards Publieksprijzen XS/XL

Vriendelijke groet,
Bas van Vliet

Re: Awards en prijzen voor webshops

4
Thanks voor de input so far! ;)

@Wouter. Goed punt, ik ga er nog even over nadenken. Het is niet echt een onderscheiding nee, echter kan je het wel vermelden op je website. Het geeft toch aan dat je goed bezig bent.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Awards en prijzen voor webshops

5
BasvanV schreef:@Wouter. Goed punt, ik ga er nog even over nadenken. Het is niet echt een onderscheiding nee, echter kan je het wel vermelden op je website. Het geeft toch aan dat je goed bezig bent.
Het is iets dat je bent of niet, dat heeft niets met winnen, of stemmen te maken.

Re: Awards en prijzen voor webshops

6
henk-k schreef:Het is iets dat je bent of niet, dat heeft niets met winnen, of stemmen te maken.
Klopt, maar dergelijke certificaten passen wel in het rijtje van nominaties en prijzen vind ik. Bij vele websites worden ze er gewoon bij geplaatst.

Re: Awards en prijzen voor webshops

7
BasvanV schreef:
henk-k schreef:Het is iets dat je bent of niet, dat heeft niets met winnen, of stemmen te maken.
Klopt, maar dergelijke certificaten passen wel in het rijtje van nominaties en prijzen vind ik. Bij vele websites worden ze er gewoon bij geplaatst.
Waar ligt dan de grens? Als je het zo bekijkt horen keurmerken er ook bij.

Re: Awards en prijzen voor webshops

8
henk-k schreef:Waar ligt dan de grens? Als je het zo bekijkt horen keurmerken er ook bij.
Klopt, eigenlijk wel als je het zo bekijkt. Ik ga dit nog even in overweging nemen. Thanks voor het aanpunten van deze kwestie.