Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

2
Betaalbare schoonheidsproducten? Ik kom producten tegen die best prijzig zijn en ik nog niet gezien heb. Ik koop liever voor dat geld dan een product van een bekend merk (CHI, ISO of Babyliss).

Zou ook even kijken naar de taal. Accessoires wordt verkeerd geschreven (onder haar).
Ook zijn de foto's van de producten erg onprofessioneel en zo te zien heb je de foundations ook al gebruikt om te laten zien welke kleur het is? Dan is het product al open geweest en niet zo lang houdbaar. Voor mij een reden om af te haken.
Dit heb je eigenlijk al met alle producten en ik weet niet of het testers waren die je zo geplaatst hebt of niet.

En de MAC eyeliner is NEP! Maar dat zijn de geuren ook en ja het is goed dat je om feedback vraagt, maar ik laat het verder aan andere over. Ik zie vooral nu producten en hoe zij gepresenteerd worden waar ik tranen van krijg. En vele merken die ik ook op de wekelijkse markt zie of op de Zwarte Markt.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

3
Zyra bedankt voor de moeite om onze site te bekijken en feedback te geven.

Onze doelgroep is ook bezoekers van markten dus in dat opzicht doen we het dus wel goed?

Producten die open gemaakt zijn om kleur te laten zien zijn uiteraard testers en worden niet voor verkoop gebruikt. Lijkt mij duidelijk maar kan me ook voorstellen dat het misschien voor anderen afschrikt.

De taalfout zal ik corrigeren.

Wat betreft productpresentatie hebben we zelf geprobeerd om foto`s te maken om de kosten zo laag mogelijk te houden en om niet overal foto`s te "stelen".

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

4
Mybeauty4all.nl schreef: om niet overal foto`s te "stelen".
Je mag niet zonder toestemming ander mans foto's gebruiken. Alles zelf maken of bij de leverancier foto's vragen is de enige oplossing.
Je kunt in serieuze problemen komen door ander mans foto's te gebruiken zonder toestemming.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

5
Foto's van fabrikanten/leveranciers is niet stelen. En zijn meestal ook gewoon op te vragen.

Staat er dan wel ergens duidelijk op de site dat je hiervoor testers hebt gebruikt? Want dat kon ik niet lezen.

Overigens is het dan ook iets wat ik snel op een markt zal overslaan, iemand die alleen denkt aan goedkoop en het mooi vindt zal het wel snel kopen, maar bewustere personen niet. Ik zou alleen wel de MAC eyeliner van de site halen en niet via de webshop verkopen, want die is gewoon nep.

@Ilonajoy dat zegt ze toch ook dat ze ze zelf maakt om ze niet te stelen. Maar de foto's zijn verre van professioneel.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

6
Mybeauty4all.nl schreef:...om de kosten zo laag mogelijk te houden...
Ik lees dit zo vaak. Ondernemen is investeren. Verder vind ik de website niet lelijk, maar aanspreken doet het me ook niet. Het ziet er inderdaad een beetje uit als en rommelmarkt kraam.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

7
Zyra schreef:Foto's van fabrikanten/leveranciers is niet stelen. En zijn meestal ook gewoon op te vragen.

@Ilonajoy dat zegt ze toch ook dat ze ze zelf maakt om ze niet te stelen. Maar de foto's zijn verre van professioneel.

@Zyra: Ook foto's van leveranciers mag je niet zomaar gebruiken. Daar heb je toestemming voor nodig, vanwege copyright.

Dat niet alle foto's even goed zijn, ben ik het helemaal mee eens. Sommige producten laten zich moeilijk fotograferen, dan is de foto van de leverancier een goede uitkomst.

De foto's vrij laten maken van achtergrond wil meestal helpen voor een mooier resultaat.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

8
Ilonajoy schreef:
Zyra schreef:Foto's van fabrikanten/leveranciers is niet stelen. En zijn meestal ook gewoon op te vragen.

@Ilonajoy dat zegt ze toch ook dat ze ze zelf maakt om ze niet te stelen. Maar de foto's zijn verre van professioneel.

@Zyra: Ook foto's van leveranciers mag je niet zomaar gebruiken. Daar heb je toestemming voor nodig, vanwege copyright.

Dat niet alle foto's even goed zijn, ben ik het helemaal mee eens. Sommige producten laten zich moeilijk fotograferen, dan is de foto van de leverancier een goede uitkomst.

De foto's vrij laten maken van achtergrond wil meestal helpen voor een mooier resultaat.
Ik zeg toch ook dat je dit gewoon kunt navragen bij de leverancier/merk? Als jij het product goed wil verkopen en zij staan erachter dat jij dat doet hebben ze daar geen enkel probleem mee.

Dan kan je wel zelf foto's gaan maken, maar dan kun je beter een fotokubus (maken of kopen) en een goede camera hebben en eventueel ook redelijk goed in photoshoppen zijn dan zal het geen enkel probleem wezen.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

9
@zyra: Dat is toevallig dat bedoelde ik ook. haha 8)
Beetje verwarrend, maar we komen er wel!

@mybeauty4all: Hier nog wat feedback voor de shop:

- Ik mis informatie over hoe ik kan betalen? Maak bijvoorbeeld een aparte klantenservice pagina, zodat veel gestelde vragen vooraf beantwoord worden.
- Telefoonnummer?
- Je bedrijfsgegevens staan alleen bij de algemene voorwaarden. Misschien ook een idee om deze op de contactpagina te vermelden?

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

10
@mybeauty4all: Hier nog wat feedback voor de shop:

- Ik mis informatie over hoe ik kan betalen? Maak bijvoorbeeld een aparte klantenservice pagina, zodat veel gestelde vragen vooraf beantwoord worden.
- Telefoonnummer?
- Je bedrijfsgegevens staan alleen bij de algemene voorwaarden. Misschien ook een idee om deze op de contactpagina te vermelden?
Ilonajoy bedankt voor je feedback. Dat van de klantenservice pagina is een goede tip, ga ermee aan de gang bedankt.

Telefoonnummer wil ik eigenlijk niet omdat het nog steeds hobby is en ik ook nog een vaste baan heb ernaast.

M.b.t. tot de bedrijfsgegevens, deze staan bij de algemene voorwaarden en bij de contactgevens (onderin de pagina naast de link voor algemene voorwaarden).

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

11
Ik werk er freelance naast, maar telefoonnummer is gewoon verplicht en het is echt niet dat je 10000x per dag wordt gebeld (tenzij je echt HEEL groot bent, maar dan zul je ook personeel nodig hebben).

En ja het komt wel eens voor dat ik gebeld word, maar als je niet eens meer gebeld mag worden onder werktijd, maar de baas wel? Mwa omgekeerde wereld 8) of er is spontaan in ene jaloezie.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

12
Zyra schreef:En ja het komt wel eens voor dat ik gebeld word, maar als je niet eens meer gebeld mag worden onder werktijd, maar de baas wel? Mwa omgekeerde wereld 8) of er is spontaan in ene jaloezie.
Wat zul je raar op kijken als de kassiere bij Jumbo morgen even met haar vriend gaat bellen, of een ambulancebroeder even z'n oma een goede verjaardag wenst terwijl jij met een gebroken been op straat ligt :lol: Nee, bij heel veel banen kun je vast wel even bellen, maar bij heel veel ook niet.

Neemt niet weg dat het verstoppen van contactgegevens (adres, e-mail en zeker telefoonnummer) slecht voor je conversie is.

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

13
henk-k schreef:
Zyra schreef:En ja het komt wel eens voor dat ik gebeld word, maar als je niet eens meer gebeld mag worden onder werktijd, maar de baas wel? Mwa omgekeerde wereld 8) of er is spontaan in ene jaloezie.
Wat zul je raar op kijken als de kassiere bij Jumbo morgen even met haar vriend gaat bellen, of een ambulancebroeder even z'n oma een goede verjaardag wenst terwijl jij met een gebroken been op straat ligt :lol: Nee, bij heel veel banen kun je vast wel even bellen, maar bij heel veel ook niet.

Neemt niet weg dat het verstoppen van contactgegevens (adres, e-mail en zeker telefoonnummer) slecht voor je conversie is.
Ja, op die manier wel.. maar dan kun je altijd nog in je pauze terug bellen. Om een telefoonnummer er niet op te zetten vanwege dat je een baan hebt? Tja...

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

14
Ik als nagelstyliste ( doe er al jaren niets meer mee ) ben geen fan van dit soort shops. Ben van mening dat dit soort gel en acryl producten alleen verkocht dienen te worden door een groothandel. Helaas zijn er te veel vrouwen die beweren nagelstyliste te zijn, en zo de nagels van andere verprutsen zodat de "echte" nagelstylisten het weer mogen oplossen.

Ja ik weet het er zijn ook vrouwen bij die nooit een opleiding ervoor gedaan hebben, en het wel goed kunnen .. er komt veel meer bij kijken dan even nagels zetten ... schimmels etc .. daar letten ze niet op...

Even weer on topic ... Die parfums , mag je wel verkopen, je mag er bijvoorbeeld geen Jean Paul Gaultier bij vermelden, althans dat dacht ik ......
Muurstickers & Sjablonen

Re: Feedback webshop mybeauty4all.nl

15
TiaID schreef:Ik als nagelstyliste ( doe er al jaren niets meer mee ) ben geen fan van dit soort shops. Ben van mening dat dit soort gel en acryl producten alleen verkocht dienen te worden door een groothandel. Helaas zijn er te veel vrouwen die beweren nagelstyliste te zijn, en zo de nagels van andere verprutsen zodat de "echte" nagelstylisten het weer mogen oplossen.

Ja ik weet het er zijn ook vrouwen bij die nooit een opleiding ervoor gedaan hebben, en het wel goed kunnen .. er komt veel meer bij kijken dan even nagels zetten ... schimmels etc .. daar letten ze niet op...

Even weer on topic ... Die parfums , mag je wel verkopen, je mag er bijvoorbeeld geen Jean Paul Gaultier bij vermelden, althans dat dacht ik ......
Je mag inderdaad niet bijzetten waar het naar ruikt. Maar dan nog richt je op een betere markt, want er zijn al zoveel webshops die dit verkopen.