Zoekmachine aanmelding

1
Ik ben onlangs een webshop begonnen en heb mij verdiept in SEO en dit toegepast in mijn winkel. Nu heb ik eigenlijk alleen de vraag is er een goede betrouwbare dienst gratis of tegen een geringe vergoeding waar je websites kan aanmelden bij de verschillende zoekmachines.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Zoekmachine aanmelding

5
Het klinkt zo mooi, dat submitten. Soms wordt je met een druk op de knop bij tienduizend zoekmachines aangemeld. Een prachtig idee! In de praktijk is het zo dat mensen maar een zoekmachine gebruiken, Google.nl, die vrijwel niets met een nieuwe aanmelding doet en die je website automatisch indexeert als hij een relevante link naar je website, op een andere site tegenkomt. Google doet er pas wat mee als ze het idee hebben dat aanmeldingen nodig zijn vanwege actualiteit. Zo worden links in Twitter gepushed (zo denken mensen soms, en bewees Conceptables mij).
Nu op mijn weblogs:

Re: Zoekmachine aanmelding

7
Zorg voor wat linkbuilding op relevante pagina's, daarnaast is het belangrijk om te kijken naar je concurrenten op de 1e pagina hoe hebben zij bijvoorbeeld de SEO ingericht
wanneer er bezoekers op jouw site komen komt de google spider vanzelf langs


Lukt het niet kunnen wij van ooseoo altijd even kijken wat er aan de hand is met de webshop

Re: Zoekmachine aanmelding

8
Naar mijn bescheiden mening is het aanmelden bij zoekmachines zga volkomen nutteloos. Zoals DJ zegt hierboven, Google vindt je vanzelf wel. Je zou je mss aan kunnen melden bij Google door een sitemap te sturen, zoals in een ander topic besproken. Dan gaat met mss net iets sneller. En dat is het dan.