Sisow ecare ervaringen?

1
Hallo,

Ik ken het nergens op het forum vinden. (en kan geen zoek functie vinden...)

Wat ik wil: Achteraf betalen
Waar heb ik nu mijn betalingen: Sisow

Zie zie ik dat Sisow ecare bestaat.. maar ook Klarna heeft mij benaderd en volgens mij zijn er nog wel meer.

Ik ben nog een kleine webshop wat raden jullie mij aan?

Mij lijkt Sisow ecare het makkelijkst omdat ik hier de rest ook heb, Of is het toch verstandiger om het ergens anders te doen.

Re: Sisow ecare ervaringen?

3
De zoekfunctie zit in de bovenste balk... onder het "webwinkelforum" logo. En is te herkennen aan een vergrootglas icoontje.
Tussen de knoppen "afmelden" en "Webwinkel links"
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Sisow ecare ervaringen?

5
Dennis02 schreef:Alsnog krijg ik geen antwoord op mijn vraag er word door niemand diep op in gegaan..
Je hebt antwoord gekregen toch? De zoekfunctie toont wat we al hebben geschreven over Sisow Ecare. Je geeft ons helaas ook weinig extra informatie waarop we een advies kunnen baseren. Waarom wil je eigenlijk achteraf betalen aanbieden?

Ervaringen van forumleden met Sisow zijn over het algemeen zeer positief te noemen, maar Ecare is daar wel een kleine uitzondering op (geweest). Het is niet het sterkste punt van Sisow, die er overigens wel aan werkt om ook op dit vlak beter te scoren.

Of het alsnog aan te raden is, is een beetje afhankelijk van hoe je nu over Sisow denkt, wat je bereid bent te betalen en in welk segment je actief bent. Lever je bijvoorbeeld veel aan kinderen, b2b, of aan mensen met een mogelijk slechtere kredietwaardigheid? Dan is Sisow Ecare vrij kansloos. Ook als je iPhones of andere Apple apparatuur levert, zou ik het niet aanraden. Welk orderbedrag heb je gemiddeld?
Nu op mijn weblogs:

Re: Sisow ecare ervaringen?

6
Ik denk dat de behoefte bij mijn klanten er is.
Onze webshop draait op mangento met Onestepcheckout en verder met Sisow.

Mijn doelgroep is vrouw van 30 + en wij verkopen alles op gebied van buitenvogels.

Gemiddeld order bedrag is 30/40 euro.

Re: Sisow ecare ervaringen?

8
Naast Sisow E-care kan je achteraf betalen ook regelen met Afterpay, Billink, Klarna, Buckaroo betaalgarant en Svea webpay.

Nu je al bij Sisow zit zal het vast makkelijker zijn om te implementeren. Ligt ook aan je software en of daar plugins voor beschikbaar zijn. Als je veel gebruikte software hebt dan kan je een van deze andere partijen relatief gemakkelijk inzetten. Er zijn prijsverschillen en aanbiedingen waar je van kan profiteren.

Je moet er wel rekening mee houden dat deze partijen je klanten gaan scoren op kredietwaardigheid en dat lang niet iedereen in aanmerking komt voor achteraf betalen. Dat is bij jouw doelgroep hopelijk niet zo'n groot probleem.

Wil je meer weten neem gerust contact op.
Het team van OverOnlineBetalen
http://overonlinebetalen.nl/mobiele-kassa
http://www.creditcard-wijzer.nl

Re: Sisow ecare ervaringen?

9
Sisow eCare werkte prima maar is al een tijdje inactief omdat de kredietgever ermee gestopt is.

Zover ik weet, na diverse navragingen bij Sisow, is er nog geen alternatief.

Ik was zelf ook al op zoek naar een alternatief maar kan het nog niet vinden en dat komt vooral omdat het verschil in kosten bij en met Sisow te groot is met anderen.

Maar misschien iemand nog een over het hoofd geziene idee en of alternatief?

Re: Sisow ecare ervaringen?

10
Retailheaven schreef:Sisow eCare werkte prima maar is al een tijdje inactief omdat de kredietgever ermee gestopt is.

Zover ik weet, na diverse navragingen bij Sisow, is er nog geen alternatief.

Ik was zelf ook al op zoek naar een alternatief maar kan het nog niet vinden en dat komt vooral omdat het verschil in kosten bij en met Sisow te groot is met anderen.

Maar misschien iemand nog een over het hoofd geziene idee en of alternatief?
Nou dan ben je niet goed op de hoogte. Sisow is in zee gegaan met Klarna. En ze hadden vorig jaar een hele mooie aanbieding (geen setupkosten van €299,- bijv) en volgende maand ga ik het voor een jaar proberen om te kijken of het voor mij ook echt werkt.