Re: Leuk muurpaneel gezocht met bedrijfsnaam

3
Wij maken deze dingen ook.
Maar er zijn ontiegelijk veel mogelijkheden. Van (relatief) goedkoop tot echt ontzettend belachelijk prijzig.

Het is belangrijk om te weten wat je wensen zijn.
Een alu plaatje met daarop een sticker?
Of een compleet gefreesde plexiglazen plaat waarin je logo in kleur is opgelegd in ander plexiglas.
Kan allemaal.

En varieert een beetje van 80 euro tot 1500 euro :)
Groeten,
Dennis van Orsouw
Stickerland / Signers

Stickerland.nl - Online stickers bestellen
Check ook mijn blog over stickers en reclame dingen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Leuk muurpaneel gezocht met bedrijfsnaam

6
Beste max24,

Wij kunnen dergelijke producten voor je ontwikkelen. De prijs met zoiets hangt erg veel af van je wensen. Voor zo'n € 70,00 heb je al je logo op plexiglas geprint (100 x 50 cm) met afstandhouders, voor het bevestigen.
Maar zou je bijvoorbeeld een witte plaat willen ben je zo'n €50,00 kwijt.

Er zijn natuurlijk ook nog tal van andere mogelijkheden om iets leuks/creatiefs te doen met je logo in je pand.

Groet!

Re: Leuk muurpaneel gezocht met bedrijfsnaam

8
Ik denk dat je deze letters moet laten frezen bij een timmerfabriek. Op de muur schroeven en hele wand schilderen.
je kan ook losse letters van karton bestellen maar dit wordt niet zo mooi.

Wanneer je even zoekt in google naar letters frezen zijn er genoeg aanbieders.

Re: Leuk muurpaneel gezocht met bedrijfsnaam

9
Bekertje schreef:Ik denk dat je deze letters moet laten frezen bij een timmerfabriek. Op de muur schroeven en hele wand schilderen.
je kan ook losse letters van karton bestellen maar dit wordt niet zo mooi.

Wanneer je even zoekt in google naar letters frezen zijn er genoeg aanbieders.
Dit kan je óók zelf in een fablab doen. Je kan hier geloof ik een CNC-snijmachine voor gebruiken, maar ik heb hier verder geen ervaring mee.