One page checkout en MyParcel

1
Oke mensen, ik ben in een volgend stadium gekomen. De webshop staat voor 80% op zijn pijlers, nu ben ik myparcel aan het doorvoeren in mijn shop.

Ik heb recent een (gratis) module van Swift Onepage checkout geinstalleerd. Het werkt tot nu toe super. Maar, nu ik Myparcel heb geinstalleerd worden de Myparcel opties niet op de checkout pagina weergegeven. Zoals een pakjegemak bijvoorbeeld.

Wie van jullie maakt gebruikt van een onepage checkout module in combi met MyParcel? Ik ben benieuwd naar jullie setup!

Mvg,

Roy

Re: One page checkout en MyParcel

2
Niemand? :cry:

Net contact gehad met MyParcel en heb ik geleerd dat de module automatisch goed werkt met de one and only onepagecheckout module, alleen kost die 250 euro die ik graag wil besparen. Immers komen er nog meer kosten om de hoek kijken en heb ik nu een onepage checkout module (gratis) die werkt. Alleen wil ik het pakjegemak natuurlijk ook aan kunnen zetten.

Niemand hier ervaring mee?

Het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat ik er 3 avonden mee bezig ben, want dan kan ik net zo goed de module kopen en klaar. Maar als het een eenvoudige regel toevoegen is aan XML dan is het toch zonde om het niet te doen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: One page checkout en MyParcel

5
Probleem bij gratis en onbekende checkout modules, is dat bekende koppelingen zoals die van Myparcel, maar ook sommige betaalprovider plugins, er niet (direct) op werken. Als je 99% van alle Magento functies en modules direct "out of the box" werkend wil hebben, kan ik je onderstaande checkout module aanraden.

http://www.onestepcheckout.com/


Edit: Zie net dat je daarmee al bekend was. Ik heb ook ooit gekozen voor een voordelige keus, maar elke keer custom development is achteraf duurder dan een keer deze module.

Re: One page checkout en MyParcel

6
Dank je Rudy, het antwoord had ik al ergens in mijn gedachte staan, en bevestig je mijn onderbuik. Beter 250 euro investeren en geen gezeik meer hebben is ook iets waard.

Ik heb sisow een mail gestuurd of ze out of the box deze plugin ondersteunen.