Re: [lenalou-sieraden.nl]Feedback. Voor mijn sieraden webwin

2
Leuk dat je begonnen bent. Ziet er rustgevend uit. Paar opmerkingen:

- winkelwagen vat niet op
- ik zie niet snel een telefoonnummer
- mogelijkheid Ideal pas als ik ga betalen, logo Ideal ontbreekt
- lettertype is naar mijn mening wat stijfjes

Al bestellingen ontvangen? Ben benieuwd.

Re: [lenalou-sieraden.nl]Feedback. Voor mijn sieraden webwin

3
JWG schreef:Leuk dat je begonnen bent. Ziet er rustgevend uit. Paar opmerkingen:

- winkelwagen vat niet op
- ik zie niet snel een telefoonnummer
- mogelijkheid Ideal pas als ik ga betalen, logo Ideal ontbreekt
- lettertype is naar mijn mening wat stijfjes

Al bestellingen ontvangen? Ben benieuwd.
Hoi,
Bedankt voor je reactie!
Ik heb al meerdere bestellingen ontvangen, maar lang niet zo veel als zou kunnen.
Het lettertype ben ik momenteel al mee bezig, ik wil het wijzigen naar iets "sierlijkers"
De andere tips ga ik zeker naar kijken!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: [lenalou-sieraden.nl]Feedback. Voor mijn sieraden webwin

5
Je foto's op de homepage zijn niet echt duidelijk en ze vergroten de afbeelding niet wanneer je er met je muis over gaat.

De tekst op de pagina FAQ is in verschillende grootte?

De termijn voor retour zenden is 7 werkdagen, geen 7 dagen.

Ik mis verder informatie over de producten, behalve de standaard gegevens.

Vertel eens wat meer over jezelf. Laat zien we je bent en wat je ertoe heeft gedreven om deze sieraden te maken. Enthousiasme werkt aanstekelijk.

Waarom laat je de klanten extra betalen voor aangetekend versturen? Jij bent ten alle tijden verantwoordelijk voor het pakket. Bij een schade of een pakket wat kwijtraakt moet je dit toch echt zelf oplossen. De klant extra laten betalen is dus onzin.

Daarnaast biedt je alleen Ideal aan als betaalmogelijkheid. Je weet dat je ook verplicht bent om een achteraf betaalmethode aan te bieden? (zie ook punt 13.2 van je algemene voorwaarden)


Verder springt de site er niet echt uit. Kijk goed wat je doelgroep is en speel daar op in.


Succes.

Re: [lenalou-sieraden.nl]Feedback. Voor mijn sieraden webwin

6
Ilonajoy schreef:Je foto's op de homepage zijn niet echt duidelijk en ze vergroten de afbeelding niet wanneer je er met je muis over gaat.

De tekst op de pagina FAQ is in verschillende grootte?

De termijn voor retour zenden is 7 werkdagen, geen 7 dagen.

Ik mis verder informatie over de producten, behalve de standaard gegevens.

Vertel eens wat meer over jezelf. Laat zien we je bent en wat je ertoe heeft gedreven om deze sieraden te maken. Enthousiasme werkt aanstekelijk.

Waarom laat je de klanten extra betalen voor aangetekend versturen? Jij bent ten alle tijden verantwoordelijk voor het pakket. Bij een schade of een pakket wat kwijtraakt moet je dit toch echt zelf oplossen. De klant extra laten betalen is dus onzin.

Daarnaast biedt je alleen Ideal aan als betaalmogelijkheid. Je weet dat je ook verplicht bent om een achteraf betaalmethode aan te bieden? (zie ook punt 13.2 van je algemene voorwaarden)


Verder springt de site er niet echt uit. Kijk goed wat je doelgroep is en speel daar op in.


Succes.
Dank je.
De tekstgrootte is aangepast, en de dagen zijn veranderd in werkdagen.
Ik ga inderdaad proberen om meer uitleg te geven bij de sieraden.
Dat is nog even oefenen, want hier ben ik helaas niet zo goed in.
De andere tips ga ik zeker naar kijken :)

Re: [lenalou-sieraden.nl]Feedback. Voor mijn sieraden webwin

7
Bedankt allemaal voor de tips.
Wat vinden jullie van de veranderingen?
Ik wil volgende week nog alle armbanden opnieuw fotograferen zodat die foto's ook hoog zijn i.p.v. plat.
Ook ben ik nog druk bezig met alle sieraden uitgebreider te beschrijven.
Een aantal armbanden is al gedaan.
De winkelwagen is nu duidelijker als je iets in je winkelwagen doet.