Voorstelronde :)

1
Leuk dat er een persoonlijke kennismaking mogelijk is op het forum... hier doe ik graag aan mee.

Ik ben Barry, 28 jaar oud en nieuw in de wereld van het online-ondernemen. Sinds 3 maanden ben ik eigenaar van http://www.inkt-supplies.nl waarop ik zelf een opencart shop ben gaan bouwen. Ik ben afgestudeerd in Bedrijfskundige Informatica en werkzaam geweest als Procesconsultant en IT projectleider. Hierdoor heb ik enige kennis van de functionele kant van IT. De technische kant is voor mij de uitdaging geweest bij het bouwen. Hier leer ik nog elke dag een hoop in bij.

Als ondernemer ben ik in het verleden al eens bezig geweest om een fysieke winkel over te nemen, maar strandde daarbij op het toekomstperspectief in de datailhandel i.c.m. hoge overheadkosten. Erg blij dat ik dat ik daar niet mee door ben gegaan.

Volgens mij wordt de onlinemarkt er ook zeker niet gemakkelijker op de komende jaren, maar er liggen kansen als je op creatieve manieren je klanten de winkel in weet te krijgen. Daar ligt voor mij als starter nu de grootste uitdaging.

Op dit forum ben ik om te leren van de ervaren webwinkeliers. Waar mogelijk zal ik mijn bijdrage leveren aan het helpen opstarten van andere nieuwkomers vanuit een frisse blik (zonder ervaring :wink:). Tips over de markt en feedback op m'n website zijn zeer welkom!

Groeten,
Barry
Inkt Supplies Meer kwaliteitsinkt voor uw geld!