Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

61
Je webshop krijgt gratis reclame en maakt kans op veel gratis publiciteit
Is dat zo? Ik heb er buiten dit forum en een paar tweets van (verbaasde) genomineerde webshopeigenaren nog helemaal niets van gehoord. Ergens geloof ik ook niet dat het nog gaat komen, die publiciteit.

De meeste weerstand tegen dit initiatief is denk ik ontstaan doordat mensen niet geïnformeerd werden, dat er zonder toestemming te vragen dingen werden gebruikt door de site. Er is een hoop onduidelijkheid en dan is de website ook nog eens behoorlijk klungelig opgezet. Reden genoeg voor wat negativiteit denk ik.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

62
Ja joh? Ik ben juist alleen maar leuke berichten tegen gekomen op Twitter en FB.

Ik had ook even gekeken naar andere verkiezingen van dat bedrijf, maar dat zaten nog echt leuke tussen. Er is nu bijvoorbeeld ook een wellness verkiezing bezig. De winnaars daarvan waren ook in vakbladen, kranten e.d. gekomen.

Maar als jullie klachten of iets hebben, waarom mailen jullie ze niet gewoon? Denk dat je daar veel meer mee opschiet dan met alleen klagen op een forum.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

63
Jacoline29 schreef:Ja joh? Ik ben juist alleen maar leuke berichten tegen gekomen op Twitter en FB.

Ik had ook even gekeken naar andere verkiezingen van dat bedrijf, maar dat zaten nog echt leuke tussen. Er is nu bijvoorbeeld ook een wellness verkiezing bezig. De winnaars daarvan waren ook in vakbladen, kranten e.d. gekomen.

Maar als jullie klachten of iets hebben, waarom mailen jullie ze niet gewoon? Denk dat je daar veel meer mee opschiet dan met alleen klagen op een forum.
Toevallig collega van webshopverkiezing.nl ?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

65
Nee, ik heb een vriendin die daar toevallig werkt sinds kort. Ik kwam dit topic tegen en heb een account aangemaakt om hierop te reageren. Aangezien het niet eens ben met (sommige) opmerkingen die gemaakt zijn, omdat ik weet hoe hard ze hieraan werkt.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

66
Een schitterende tablet twv € 199,-. Handig om te surfen, tv te kijken, e-mail te checken en gebruik te maken van talloze apps.
Ik wist ook niet dat je met tablets kon surfen.

Misschien toch maar eens gaan stemmen dan, heb altijd al willen surfen op hoge golven op een tablet van een meter of 3 lang.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

68
Whahahahah XD Lol als de tablet misschien dood is :P, al zal ik er dan eerder mee zeilen.

In ieder geval ik steek er geen moeite meer in. Ik span mij liever op een andere manier in dan smeken om stemmen, omdat ik anders niet doorga naar de volgende ronde.

En ik lees er verder op FB en Twitter niets over. De mensen die ik ook volg daar zijn er maar weinig van genomineerd en steken er ook geen energie in.

Overigens heb ik ze op brandsupply gezien en hebben ze echt een mooi logo overgeslagen. Dus tja de smaak? Zie dan logo's en banners van Thuiswinkel Waarborg en hun verkiezingen.

http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/l ... rpen/12291

Ook dit spreekt meer:
http://www.brandsupply.nl/wedstrijden/l ... rpen/22268

Uiteraard is het een mening, maar het had professioneler opgezet kunnen worden.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

69
Nou die verkiezing behaal je niet met mooie cijfers, maar je had gewoon moeten smeken om zoveel mogelijk stemmen. Want heb je geen 100 stemmen of meer, maar sta je in je groep wel nummer 1? Dan ding je alsnog niet mee.

Wat heeft het nut dan om een cijfer te geven?

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

70
Oh leuk nog ff een rondje webshopverkiezingen afzeiken :wink:

Ben benieuwd wie er als winnaar uitgekozen wordt.

Even kijken wie de kanshebbers zijn. Als ik het goed begrijp ga je alleen door naar de eindronde als je meer dan 100 stemmen hebt. Dat zijn (uit alle cat. de volgende):

Bubbelfly.nl 97,49 126 9,09
Kerstpakkettenplaza.nl 98,93 181 8,68
. Retrofietser 94,91 142 8,98
. internet bikes 89,11 129 8,73
. Beef & Steak 97,7 369 8,93
. glutenvrije webshop.nl 74,96 192 9,17
. HelloFresh 73,85 189 9,03
. Jacobi 95,9 1094 8,83
. Hobby Vision 66,01 438 8,85
. Ge-We Hobby 65,96 434 8,88
. Wolplein.nl 54,19 178 8,86
. JustaNote 51,64 120 8,88
. Jolivo 96,63 168 9,32
. CDHAL.nl 99,48 256 9,11
. Klassieke Zaken 79,08 170 8,45
. House of Shoes 92,53 200 8,50
. So seriously 95,84 103 9,16
. Poppenwagen-Webwinkel 96,51 1695 8,76

Ene Jacobi en poppenwagen-webwinel hebben het goed gedaan. Beide zijn crea-bea webwinkels met linkjes naar de wedstrijd op de homepage. Leuke webwinkels daar niet van maar gewoon standaard 13 in een dozijn webwinkels (net zoals de mijne hoor ;)

Hobby Vision en Ge-We Hobby op de 3e en 4e plaats.

Ik zet 100 euro in op dat een hobby webwinkel draaiend op OSCommerce gaat winnen :D
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

72
Welke andere zaken?

Als er naar andere zaken gekeken wordt dan de stemmen dan is het webshopverkiezingen die de winnaar bepaalt. Ik denk dat ze alleen naar de stemmen kijken.

Nut van het cijfer ontgaat mij ook een beetje... Als ze ook naar cijfers kijken hoe berekeken ze het dan? Iemand met 100 stemmen met een gemiddelde van 9.2 wint het van 5000 stemmen met een gemiddelde van 9.1?

Ik weet het niet. Als ik het aantal stemmen zo zie zou ik makkelijk meer dan 400 stemmen kunnen verzamelen.... Maarja ik heb al een Higher end tablet dan die ik daar zou kunnen winnen :lol:

Ben benieuwd hoeveel aandacht de winner zometeen krijgt buiten de kring om die nu dus al bekend is met met de winkel en gestemd heeft.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

73
Door het minimum van 100 stemmen zijn er gewoon complete categorieën weggevallen (waaronder die waar ik heel eventjes heb tussen gestaan..) Aparte gang van zaken...Ben ook erg benieuwd hoe het verder zal aflopen.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

75
Dit is dus precies één van de dingen die me tegenstond, ik kreeg afgelopen dinsdag deze in mijn mailbox;




De finaleronde is gestart

Mar, maak kans op een gratis ooglaserbehandeling

Beste Mar,

De genomineerde waar jij op gestemd hebt, heeft de finaleronde van de Verkiezing van de Leukste Webshop helaas niet bereikt. De finaleronde is nu van start gegaan en ook jij kunt nu stemmen op een finalist.

Ook bieden wij je graag een leuke actie aan. Vraag nu een gratis en vrijblijvend vooronderzoek aan en maak kans op een gratis ooglaserbehandeling bij Optical Express.

Maak kans op een gratis ooglaserbehandeling



Doe nu mee (gratis)





Met vriendelijke groet,


Organisatie Verkiezing van de Leukste Webshop





:?

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

78
Mar schreef:Dit is dus precies één van de dingen die me tegenstond, ik kreeg afgelopen dinsdag deze in mijn mailbox;

Ook bieden wij je graag een leuke actie aan. Vraag nu een gratis en vrijblijvend vooronderzoek aan en maak kans op een gratis ooglaserbehandeling bij Optical Express.

Maak kans op een gratis ooglaserbehandeling
Hoppa mijn oplichter alarm gaat weer af. Deze actie bestaat al heel lang en heeft helemaal NIKS te maken met webshop verkiezingen.

Hoe ik dat weet? Ik ben er zelf gelasered enkele maanden geleden! Ik heb ook meegedaan aan deze actie maar helaas niet gewonnen. Maar er zitten wel wat haken en ogen (haha ogen) aan de actie. Mocht je winnen en niet geschikt blijken te zijn voor laseren, of je bedenken, vervalt de prijs. Deze gaat niet naar de 2e plaats winnaar ofzo.

Alsof ik bij mijn webwinkel de kortingsbonnen van AH meelever....
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

80
Het Varaantje schreef:Oh leuk nog ff een rondje webshopverkiezingen afzeiken :wink:

Bubbelfly.nl 97,49 126 9,09
Kerstpakkettenplaza.nl 98,93 181 8,68
. Retrofietser 94,91 142 8,98
. internet bikes 89,11 129 8,73
. Beef & Steak 97,7 369 8,93
. glutenvrije webshop.nl 74,96 192 9,17
. HelloFresh 73,85 189 9,03
. Jacobi 95,9 1094 8,83
. Hobby Vision 66,01 438 8,85
. Ge-We Hobby 65,96 434 8,88
. Wolplein.nl 54,19 178 8,86
. JustaNote 51,64 120 8,88
. Jolivo 96,63 168 9,32
. CDHAL.nl 99,48 256 9,11
. Klassieke Zaken 79,08 170 8,45
. House of Shoes 92,53 200 8,50
. So seriously 95,84 103 9,16
. Poppenwagen-Webwinkel 96,51 1695 8,76
De finalisten volgens webshopverkiezingen zijn boven in Bold gemarkeerd

Bloementotaal is ook een finalist maar staat niet in mijn lijstje. Misschien heb ik deze gemist ik kan het niet meer nakijken.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

81
Ik verwacht dat Poppenwagen-Webwinkel wel zal gaan winnen aangezien ze het meeste doen aan promotie. In ieder geval op de homepage.

Stiekem hoop ik dat http://www.beefensteak.nl gaat winnen. Origineel concept. Toch net iets meer dan de crea-bea websites en de 50 in een dozijn kledingwinkels.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

83
Zyra, dat was volgens mij aan de hand van het aantal stemmen en het rapportcijfer berekend.

Gisteravond kon ik niet slapen, dus heb even wat op twitter rondgestruind; zag dat de poppenwagen winkel een stapelbed verloot onder de stemmers :shock:

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

84
Mar schreef:Zyra, dat was volgens mij aan de hand van het aantal stemmen en het rapportcijfer berekend.

Gisteravond kon ik niet slapen, dus heb even wat op twitter rondgestruind; zag dat de poppenwagen winkel een stapelbed verloot onder de stemmers :shock:
Ja, maar wat moet je boven een gemiddelde zitten? Bedoel je ging met 100 stemmen door naar de volgende ronde en aangezien ik er al uit lag XD krijg ik geen verdere informatie meer per e-mail. Het is meteen dood.

Nou dat soort stemmingsmakerij overigens is verschrikkelijk en zou ik niet eens aan mee willen doen.
Dat houdt ook in dat je eigenlijk nooit zult winnen, want blijkt als het om publieksprijzen gaat dat je altijd wel op deze manier je stemmen moet winnen.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

85
Dit is een verkiezing die niet draait om originaliteit, kwaliteit en service, maar eentje die draait om degene die de meeste energie stopt in stemmen trekken.
Kortom een verkiezing waaraan een echte webshop niet mee wil doen, omdat die zijn energie wel in andere zaken stopt. Weten we dat ook weer.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

86
Droomjuweeltjes schreef:Dit is een verkiezing die niet draait om originaliteit, kwaliteit en service, maar eentje die draait om degene die de meeste energie stopt in stemmen trekken.
Kortom een verkiezing waaraan een echte webshop niet mee wil doen, omdat die zijn energie wel in andere zaken stopt. Weten we dat ook weer.
Inderdaad mooi verwoord!

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

87
Ik doe volgend jaar mee en verloot een Audi. Ik ben bij deze dus de winnaar in 2015.

Feliciteer mij hieronder :wink:

Eerlijk is eerlijk het zou toch een afgang zijn als die paars-doet-pijn-aan-mijn-ogen een award wint. Beetje hetzelfde als iemand die een schuurtje gebouwd heeft een architect award geven. Leuke schuur niks mis mee daar niet van daar niet van maar de credibility van de architect award is in 1 klap weg. Maarja deze gaat geheid de meeste stemmen krijgen en ze zullen dus wel moeten. Ze hebben al zo'n voorsprong dat het verdacht wordt dat opeens iemand anders wint.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

89
Wie was het ook alweer dat voorspelde dat Poppenwagen ging winnen?

Of Poppenwagen-webwinkel om het zo te benoemen.

Jolivo (tenminste ook nog een goed uitziende webshop) had dus moeten winnen, want die had een 9,32. Deze verkiezing was meer hoe meer zieltjes je kunt winnen hoe beter.

Van 11 t/m 5 zitten op nog geen 200 stemmen.

Top 5:
1. Poppenwagen-webwinkel score van: 96,73 | 3159 stemmen | cijfer 8,71
2. Jacobi score van: 79,51 | 2001 stemmen | cijfer 8,92
3. Beef & Steak score van: 57,35 | 589 stemmen | cijfer 8,95
4. CDHal.nl score van: 56,3 | 463 stemmen | cijfer 9,13
5. Jolivo score van: 53,13 | 198 stemmen | cijfer 9,32


En ga maar door... check maar hier: http://www.webshopverkiezing.nl/files/S ... innaar.pdf

De vermoedens waren waar, jammer dit.

Re: Webshopverkiezing.nl van votecompany BV?

90
Kreeg ook zojuist de mail...
Aan de foto's te zien was het geen drukte van jewelste. De puntentelling blijft wat merkwaardig, kwantiteit staat boven kwaliteit, erg jammer.

Varaantje had het goed voorspeld :D

Positief vind ik wel die cheque voor 't goede doel en we mogen een enquête invullen binnenkort.