Hogerop komen in google

1
Hallo, mijn naam is Max Stuifzand.

Kort geleden heb ik een webshop geopend namelijk: http://www.mode4men.nl dit is een meer uit de hand gelopen hobby. toch wil ik wat meer verkopen zodat ik niet onnodig meer opzoek ben naar hulpmiddelen zoals gratis linkjes op sites te zetten enz... heeft iemand tips om mijn site bekender te maken???

Mvg,

Max Stuifzand
Mode4men

Re: Hogerop komen in google

2
Ik denk dat je je aandacht beter op je website kan richten. Los van het gegeven dat je website er op dit moment echt waardeloos uitziet (bovendien heb je gewoon compleet geen content, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik zoiets meemaak), verkoop je ook slechts één product.

Stel dat je iedere dag duizenden bezoekers krijgt, denk je dan werkelijk dat deze mensen geïnteresseerd zijn in die ene armband waarbij je de pixels van de productafbeelding ook nog eens kan tellen. Ik bedoel, je kan niet eens zien hoe het motief van de armband eruit ziet.

Re: Hogerop komen in google

3
nescioo schreef:Ik denk dat je je aandacht beter op je website kan richten. Los van het gegeven dat je website er op dit moment echt waardeloos uitziet (bovendien heb je gewoon compleet geen content, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik zoiets meemaak), verkoop je ook slechts één product.

Stel dat je iedere dag duizenden bezoekers krijgt, denk je dan werkelijk dat deze mensen geïnteresseerd zijn in die ene armband waarbij je de pixels van de productafbeelding ook nog eens kan tellen. Ik bedoel, je kan niet eens zien hoe het motief van de armband eruit ziet.
We worden geacht dit op een nettere manier te brengen om starters niet direct af te schrikken ;)


Ik denk dat je je aandacht beter op je website kan richten. Los van het gegeven dat je website er op dit moment beperkt mooi uitziet (bovendien heb je gewoon niet heel veel content, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik zoiets meemaak), verkoop je ook niet zoveel producten.

Stel dat je iedere dag duizenden bezoekers krijgt, denk je dan dat deze mensen wellicht geïnteresseerd zijn in die ene armband waarbij je de mooie pixels van de productafbeelding ook nog eens kan tellen als je zou willen. Ik bedoel, je kan minder goed zien hoe het motief van de armband eruit ziet.

Sorry, kon het niet laten :wink:

Re: Hogerop komen in google

4
henk-k schreef:We worden geacht dit op een nettere manier te brengen om starters niet direct af te schrikken ;)
Mwah... In dit geval kan ik me de reactie wel voorstellen. Heb zojuist ook even de webwinkel bezocht en kan me ook niet voorstellen dat deze al klaar is voor Google-traffic. De webwinkel heeft 3 paginas, waarvan een leeg (credits) een met vrijwel alleen een Facebook-link en hotmail-adres (contact) en een met 4 producten waarvan er 3 niet verkrijgbaar zijn en je van de enige wel verkrijgbare je de pixels kan tellen.

Nee deze webwinkel is overduidelijk nog niet klaar voor Google. Ik zie dat het een Shoppagina-webwinkel is. Als het goed is heb je dan ook een handig startersboekje per post toegestuurd gekregen? Staat vol met tips!
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Hogerop komen in google

6
Verder lijkt me ook verstandig om, voordat je bezoekers op je webwinkel krijgt, eerst eens te voldoen aan de regelgeving.

Buiten het (ontbreken van) aanbod aan producten, zie ik geen:
- KvK nummer
- Telefoonnummer
- Algemene voorwaarden

Ik zou dit eerst regelen voordat je webwinkel openstelt.
Quattrociocchi, producent van oa Olivastro, De Beste Biologische Olijfolie ter Wereld, volgens Flos Olei! http://www.quattrociocchi-olie.nl

Re: Hogerop komen in google

7
henk-k schreef:
nescioo schreef:Ik denk dat je je aandacht beter op je website kan richten. Los van het gegeven dat je website er op dit moment echt waardeloos uitziet (bovendien heb je gewoon compleet geen content, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik zoiets meemaak), verkoop je ook slechts één product.

Stel dat je iedere dag duizenden bezoekers krijgt, denk je dan werkelijk dat deze mensen geïnteresseerd zijn in die ene armband waarbij je de pixels van de productafbeelding ook nog eens kan tellen. Ik bedoel, je kan niet eens zien hoe het motief van de armband eruit ziet.
We worden geacht dit op een nettere manier te brengen om starters niet direct af te schrikken ;)


Ik denk dat je je aandacht beter op je website kan richten. Los van het gegeven dat je website er op dit moment beperkt mooi uitziet (bovendien heb je gewoon niet heel veel content, dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik zoiets meemaak), verkoop je ook niet zoveel producten.

Stel dat je iedere dag duizenden bezoekers krijgt, denk je dan dat deze mensen wellicht geïnteresseerd zijn in die ene armband waarbij je de mooie pixels van de productafbeelding ook nog eens kan tellen als je zou willen. Ik bedoel, je kan minder goed zien hoe het motief van de armband eruit ziet.

Sorry, kon het niet laten :wink:
Daar had ik eerlijk gezegd nog wel even aan gedacht :p, maar soms is het verstandiger om gewoon de waarheid te vertellen.

Ik ben heel benieuwd hoe de topicstarter zelf tegen zijn webwinkel aankijkt. Stel dat je deze aanpak een-op-een door zou vertalen naar een stenenwinkel, dan zou je toch een bizarre winkel krijgen. Je hebt geen header op je huidige website, dus je zou ook geen reclamebak boven je winkel hebben. Niemand zou maw weten om welke winkel het gaat. In je winkel van 50 m2 zou je ergens in het midden een grote bak hebben staan, die tot de nok toe gevuld is met lederen armbanden. Alle armbanden zijn verpakt in plastic en omdat de leverancier ze al een paar jaar in zijn magazijn had liggen, ligt er op iedere armband een dikke laag stof. Waardoor je eigenlijk niet eens kan zien hoe de armband er nou uitziet.

Zou jij bij deze winkel iets kopen?

Re: Hogerop komen in google

9
Indien Max toch nog de behoefte heeft om weer te reageren heb ik hier nog een aantal bruikbare tips :)

1. Zorg dat je producten dezelfde stijl en hetzelfde formaat hebben. Witte achtergrond is uiteraard het best.
2. Indien je echt gevonden wilt worden is het belangrijk dat je verschillende producten aanbiedt en dat je website een betrouwbaar platform bevat waar je SEO kunt toepassen. De structuur van je website is een belangrijke eigenschap voor je vindbaarheid.
3. Betrouwbaarheid is een belangrijke eigenschap om producten te verkopen. Het moet professioneel ogen en keurmerken werken ook extreem goed :)
4. Afhandeling van de betaling moet simpel en snel gaan.
5. Misschien een aanrader om andere gratis/betaalbare software te gebruiken voor je shop en hier een professionele template voor te downloaden of te kopen... zo kun je veel bereiken met zo min mogelijk werk.
Handleiding webshop voor startende ondernemers

Re: Hogerop komen in google

10
Deze persoon heeft al 2 dagen niet meer ingelogd. Kans is klein dat dit topic uberhaupt nog gelezen wordt.

Ik besteed mijn tijd allang niet meer aan dit soort topics. 10 minuten 'gewerkt' aan een shoppie en meteen ff een topic erachteraan alsof men zelf niet meer weer wat er nog verbeterd zou kunnen worden. En dan als in het eerste reply de verwachte complimenten niet komen dan in zijn geheel wegblijven.

Kom op jongens. We hebben dit toch al 10-tallen keren gezien hier? Ik reageer gewoon niet meer op mensen met minder dan 5 posts, tenzij het echt een serieuze gebruiker lijkt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Hogerop komen in google

11
Mmmm behoor ook tot deze nieuwe gebruikers maar ben wel serieus onderzoek aan het doen.
Uiteraard is ranking in Google erg belangrijk, maar lijkt me ook dat er geen 'magische SEO' tip is waardoor je opeens nummer 1 wordt.

Gewoon hard werken, veel goede informatie plaatsen en alles netjes up to date houden?
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl

Re: Hogerop komen in google

12
Het Varaantje schreef:Ik reageer gewoon niet meer op mensen met minder dan 5 posts, tenzij het echt een serieuze gebruiker lijkt.
Zo te zien reageer je wel maar helaas zonder onderbouwing. We hebben inderdaad tientallen van dit soort mensen voorbij zien komen maar ook op het forum halen we 'de conversie' waarbij 3,4% van 'de sukkels' uiteindelijk wél succesvol worden. Mogelijk omdat sommige mensen elkaar hier wel helpen?
Nu op mijn weblogs: