[inkt-supplies.nl] feedback op mijn winkel?

1
Hallo allemaal,

Mijn nieuwe webwinkel (link in het onderschrift) is nu ongeveer een maand online. Tijd voor verdere verbeteringen!
Ik wil jullie vragen om feedback op mijn winkel. Ik ben niet het gevoelige type dat zich gekwetst voelt door ongenuanceerde feedback dus alles mag, mits opbouwend natuurlijk. Ik waardeer in elk geval iedere serieuze reactie.

Mijn propositie:

Meer kwaliteitsinkt voor uw geld! Mijn assortiment bestaat uitsluitend uit "remanufactured" inktcartridges en toners. De kwaliteit van deze producten ligt op het zelfde niveau als de originele producten, maar met een beduidend lagere prijs. Voor het recyclen worden uitsluitend originele hulsen gebruikt waardoor het product altijd passend is. Ook wordt er altijd een nieuwe spons geplaatst tegen het uitdrogen en worden de producten altijd van chips voorzien die competible zijn met de laatste printersoftware. (Dit als de twee grote verschillen met de meeste huismerken/ refill cartridges)

Hieronder even een opsomming van marketingactiviteiten die ik heb lopen:

- Google adwords campagne met een laag budget zonder voorlopig de ambitie om bij de eerste drie resultaten te komen in mijn heftig beconcurreerde markt;
- Affiliate programma is onderweg;
- Marktplaats topadvertenties overweeg ik te proberen;
- LinkedIn Pagina (weinig activiteit);
- Facebook pagina (wordt regelmatig bijgehouden met acties);
- Twitter account (ook met regelmaat bijgehouden).

Als ik nog info vergeten ben hoor ik dat natuurlijk ook graag. Alvast hartelijk dank!
Inkt Supplies Meer kwaliteitsinkt voor uw geld!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [inkt-supplies.nl] feedback op mijn winkel?

5
Please haal dat gepiep over privacy instellingen weg. 1 zo'n balk onderin wat dus de chat is, is wel genoeg. Ik erger mij vaak groen en geel aan dat cookie-gezeur en dat wil ik niet in beeld krijgen als ik het geaccepteerd heb.

Re: [inkt-supplies.nl] feedback op mijn winkel?

6
BertB schreef:Voor mijn printer Epson WP-4545 kan ik niets vinden. Niet dat ik nu iets nodig heb, maar in de toekomst: wie weet!
Deze heb ik inderdaad nog niet in m'n assortiment zitten. Ik blijf zoeken naar geschikte leveranciers, maar wil wel de kwaliteit kunnen waarborgen. Met "niet originele" inkt is dat vaak de uitdaging. Keep you posted on that :wink:
Zyra schreef:Please haal dat gepiep over privacy instellingen weg. 1 zo'n balk onderin wat dus de chat is, is wel genoeg. Ik erger mij vaak groen en geel aan dat cookie-gezeur en dat wil ik niet in beeld krijgen als ik het geaccepteerd heb.
Weer een goed punt! We delen de ergernis en de tab onderin is weg gehaald... Dank voor de attendering :D
Inkt Supplies Meer kwaliteitsinkt voor uw geld!

Re: [inkt-supplies.nl] feedback op mijn winkel?

7
Barry ten Veen schreef:
BertB schreef:Voor mijn printer Epson WP-4545 kan ik niets vinden. Niet dat ik nu iets nodig heb, maar in de toekomst: wie weet!
Deze heb ik inderdaad nog niet in m'n assortiment zitten. Ik blijf zoeken naar geschikte leveranciers, maar wil wel de kwaliteit kunnen waarborgen. Met "niet originele" inkt is dat vaak de uitdaging. Keep you posted on that :wink:
Zyra schreef:Please haal dat gepiep over privacy instellingen weg. 1 zo'n balk onderin wat dus de chat is, is wel genoeg. Ik erger mij vaak groen en geel aan dat cookie-gezeur en dat wil ik niet in beeld krijgen als ik het geaccepteerd heb.
Weer een goed punt! We delen de ergernis en de tab onderin is weg gehaald... Dank voor de attendering :D
Graag gedaan :wink: