Webwinkel Sportvoeding & Vechtsportartikelen.

1
Hierbij wil ik mijn webwinkel aanbieden in sportvoeding en vechtsportartikelen.
Omdat ik met mijn nieuwe baan nauwelijks meer thuis ben en bereikbaar ben heb ik de keuze gemaakt om afstand ervan te doen.

Ik wil de webwinkel niet laten verwateren, Maar zoek een serieus iemand voor een overname.
Omdat ik de webwinkel een jaar geleden helemaal opnieuw heb opgebouwd met een eigen concept.
Op dit moment staan er iets meer dan 300 producten in 80% sportvoeding en 20% vechtsport artikelen.

De marches van de vechtsport artikelen liggen rond de 30% a 40%.
De marches van de sportvoeding ligt rond de 15% a 20%.

Vanaf de nieuwe start tot nu (26-02-2014) is de totaal omzet: 690,63 euro.
Er is een stijgende lijn met bezoekersaantal en verkopen.
De verkopen gaan het meest binnen Nederland en Frankrijk.

Er liggen plannen voor een whitelabel merk en eigen shakers.
- Het eigen merk is white label en is geen minimale inkoop vereist, Het bedrijf kan ook geheel eigen merken creëren.

- Het bedrijf van de shakers kunnen in verschillende kleuren worden ontwikkeld met eigen logo.

- Uitbreiden met de vechtsportartikelen is ook een mogelijkheid, Er staat echt maar een heel klein deel online. (Dit is grotendeels dropshipping.)
- Er zijn ook mogelijkheden om nog meer sportvoeding toe te voegen, Dit is ongeveer 35% a 45% van alles wat leverbaar is bij de importeur.

Het totaal plaatje:

Bruto omzet sinds start: 690,- euro (Met name in december tot nu zijn de meeste verkopen geweest.)
Marges webwinkel: 15% a 20% sportvoeding, 30% a 40% vechtsportartikelen.
Huidige voorraad fysiek sportvoeding: 1.117,09 excl. BTW.
Unieke bezoekers per maand: Ligt tussen de 40 en 80 bezoekers per dag.
Sinds eind vorige maand heb ik een flinke groei gemaakt, Doordat het assortiment flink is uitgebreid en dit levert dus een redelijk stabiel bezoekersaantal op van rond de 1.800 unieke bezoekers per maand internationaal.

Indien interesse kan ik de link geven in een PM.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.